dimarts, 3 de març del 2009

VIATGES DE NIT

A la nit,tot i que pogui semblar el contrari,no tot es ji ji ja ja i xurrys amunt i xurrys avall.
Hi han viatges tambe,en que no les tens totes amb tu. L'altre dia a la nit,agafo a dos tios del est amb un negre i un arab,a les rambles.
Anaven al port,al port de mercaderies. Em donen indicacions del nom del vaixell i on es i cap alla anem. Un cop alla comença el mal rotllo. El vaixell no hi es,comencem a voltar entre containers i mes containers,mentrestant ells es van posant nerviosos i jo començo a no tindre-les totes amb mi. I mes ultimament que comences a escoltar moltes coses,suposo que producte de la crisis,com benzineres atracades..que al altre l'hi ha passat aixo,...aquell allo...
Al final despres de mil voltes per dins el port divisem a un altre dic el vaixell mes "cotxombros" del port i un esclat d'alegria se sent darrera...L'hem trobat!!!!!!!!
Mes alegre em vaig fotre jo,segur. Era tal el mal rotllo dins el taxi que ja pensava..fins aqui me arribat.

12 carreres:

Anònim ha dit...

La feina de nit és apssionant, tot i que a voltes no és gens agraïda.
Me n'alegro del final feliç pels viatgers i pel taxidriver!

Tot i no saber per on tombaves vas anar fent fotos? Quin humor!

Ferran Porta ha dit...

Hòstia, nen, quin mal rollo. Només me llegir-ho m'ha agafat taquicàrdia; si m'hi arribo a trobar...

Cuida't, especialment de nit!

òscar ha dit...

per mi, que miro massa sèries americanes, això d'estar de nit al port entre contenidors, palés i tal ja em deixa un mal cos que no vegis.

en trobar el vaixell i acomiadar-los, m'anava de cap a la basílica més propera a posar un ciri. :)

Cristina ha dit...

Quin mal rotllo. No m´agrada ser negativa però si veus gent rara jo apretaria l´accelerador i passaria de pujar-los al taxi. Sigues prudent!

Carquinyol ha dit...

uff.. aquestes històries tampoc te l'envejo gens, la veritat. Ves amb compte, tot i que sovint les bufetades venen d'on no t'ho esperes.

Jordi ha dit...

sí que vas tenir sort, sí, perquè la carrera no la tenies pas garantida!! La nit, la veritat, és perillosa!

Eli ha dit...

I vosaltres no teniu allò de "reservat el dret d'admissió"? Doncs tú si els personatges no fan bona pinta, jo ja ni els pujaria...

Assumpta ha dit...

Ostres, ja em pensava que la cosa podia acabar malament... menys mal que no va ser així i aquesta nit podras quedar-te afònic celebrant la nostra classificació per la final!!! Oeeeeeeeee oeeeeeeeeee

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
Ai! quina por...Sembla una pel.lícula de terror.
salutacions
Sílvia

bajoqueta ha dit...

Quin mal rollo! Si jo hagués portat lo taxi los deixo allí i foto lo camp :)

Lula ha dit...

Jopeta nen!

Urrffff

assumpta ha dit...

Uffff!
Ai, ai, ai, quin mal rotllo m'estrava entrant al llegir-ho.
Potser carreres d'aquesta mena seria millor obviar-les, no?
En el món del taxi a bcn passen coses (no bones precisament), i ho puc dir per pròpia experiència. Ves amb compte amb segons quina mena d'encàrrec/carrera.
Les fotos les anaves fent allí mateix?, je,je no et falta l'humor mai.
Bon cap de setmana !