dimarts, 24 de març del 2009

MISA+CONDONS

Això em va passar fa uns dies. Haig de dir que jo tenia un mal dia,el cotxe no anava gaire be,la feina anava pitjor,transit en excés...un mal dia.

Puja una dona i em diu

- a una església que es diu..... ai com es diu?? Una que hi ha al carrer Santalò

Jo vaig notar que ho deia ho de l’església com si no fos molt de missa i per la manera que anava vestida pensava que anava al restaurant d’en front.

-No ho se com es diu,n’hi ha tantes d’esglésies i quina quin nom mes original

-N’hi ha tantes com necessàries

-Home,no crec que tinguin molta afluència de gent

-mes de la que vostè es pensa

-Jo crec que si en venguessin algunes,les que quedessin es veurien mes plenes i amb els cèntims que sobressin podrien comprar condons per enviar al Africa i el que sobres ajudar als pobres amb cales en comptes de amb pregaries.

Doncs la col·lega es va convertir en lucífer en pocs segons,vaja una girada!! Tot el que em va arribar a dir,al final em feia por i tot demanar-li la pasta del viatge.

Son uns hipòcrites aquesta gent,sabeu la pasta que es treuria del buidings d’aquesta colla?? Nomes volen netejar la seva mala consciencia i prou.

11 carreres:

Carquinyol ha dit...

aquesta gent són tot amor, pau, tranquil·litat i respecte, tant com deia el seu Boss fa una pila d'anys, eh ?

Quines coses, de hippys han passat a ser una de les pitjors esquadres d'assalt que ha vist el món.

;)

òscar ha dit...

una mostra més d'esquerra exquisida.

Clidice ha dit...

hahaha sepulcres blanquejats! que diu que deia el seu Jesús (el dels esternuts no, l'altre :P)

El Company de Venus ha dit...

Hi ha cada integrista pel món...

Jordi ha dit...

Cadascú que cregui amb el que vulgui, però si pregonen ajudar al pobres, que ho facin! No sé si heu estat al Vaticà. Allò és impressionant!! I la de diners que hi ha allà fotuts!!

Rita ha dit...

Quina mentida l'Església!

assumpta ha dit...

Suposo que hi ha de tot, com a tot arreu.
La pena, és que hi ha molta hipocrèsia, gent que compleix segons els seus preceptes i quant surten d'allí ja sel's hi ha passat l'efluvi i són "lo peor"!!!
En aquest cas potser sí que és vàlid allò de que paguen justos per pecadors.

El veí de dalt ha dit...

Bé, hi ha de tot. Una cosa són les creences. Una altra, la jerarquia. I aquesta darrera fa anys que pixa fora de test. I ens esquitxa a tots!

ddriver ha dit...

Carquinyol
Son una empresa com un altre amb el seu mercat
Oscar
Si eh??un craCk
Clidice
;)
El company de venus
si si de qualsevol marca eh?
Jordi
jO VAIG PENSAR EL MATEIX AL ENTRAR ALLA,quanta riquesa i quanta fam al mon
Rita
I de les grosses
-assumpta
Molta rao
vei
Ecs,fagin clases de pixar dins,poden fer practiques en grup

sargantana ha dit...

dons si...pero com sempre crec que es un problema d'imatge..de marketing
les altes esferes...potser estan corrumpudes..o solsament estan lligades.
pero jo crec que a peu pla i ha gent molt maca
com a per tot arreu!!
ara de dropuls, el mon n'es ple...jajajajjajaja

Mireia ha dit...

Molt bo el blog!!! T'enllaço al RACÓ DE LA SOLSIDA