dimarts, 10 de març del 2009

3 ANYS DE BLOC

Si amics,avui ja fa tres anys que vaig començar a escriure aquet bloc.

Jo em trobava al pitjor moment de la meva vida segurament...el Barça venia de la travessia del desert que ens havia portat en Gaspart....no en serio,m’acabava de separar per segon cop i últim de la dona que mes he estimat a aquet mon.

Estava molt però molt enfonsat i el bloc va ser un flotador on agafar-me.

El bloc em va ajudar a no estar sol,a coneixer gent,a quin mes increïble,escriure va ser fer teràpia amb mi mateix i suposo que ja estic be o millor,tot i que mai la deixaré d’estimar.

El bloc amb el temps es va anar transformant amb ho que es ara,un bloc sobre el taxi. 

Una idea que tenia feia temps perquè la gent deixes de tindre la típica imatge dels taxistes,em feia ràbia que la gent nomes s’enrecordes dels taxistes dolents amb qui s’havien topat. 

Hi ha molts taxistes,la majoria,que no som com molta gent creu que som tots,la majoria ens agrada moltisim la nostra feina i tot el munt d'hores que ens requereix,pocs la deixarien.

I també perquè la gent veies com de ridículs els podem veure nosaltres a ells. Ningú es millor que els demes nomes perquè tinguin una feina diferent.

En aquets anys he aconseguit que entrin al bloc entre 12000 i 14000 persones al any,algo absolutament impensable quan vaig començar.

He escrit 815 post!!! No se d’on he pogut treure tantes lletres i ajuntar-les. I encara m’han quedat ganes per fer 3 blocs mes.

I volia posar el nom de tots els que han comentat però es impossible,vaig començar a fer-ho fa dies i encara no estic per la meitat i ja ha arribat la data o sigui que a tots,tots els que comenteu i els que no,moltisimes gracies per ser aquí,no sabeu pas el molt que meu ajudat sense saber-ho.

Ara festa d’aniversari i començarem el ball amb una cançó que quan la posava a la discoteca,ella obria la porta de la cabina i em deia a l’orella....

Apa  a ballar!!!!!! Festa d’aniversariiiii

31 carreres:

Carquinyol ha dit...

Moltes felicitats i a continuar endavant!! A mi almenys si que m'has ajudat, i molt, a conèixer tot allò que envolta el món del taxi i els seus protagonistes.

Salutacions i força pel futur !!

Ferran Porta ha dit...

Yyyeeepppaaa, avui anem de festa d'aniversari!!!!!!!!!!!! Que no pari la música!!!! Jo porto la beguda!!!

Ah, i per molts anys, ddriver :-)

Eli ha dit...

UAUUUUUU!!!!
MOLTES I MOLTES FELICITATSSSS!!!!

ES QUE ETS UN CRACK DE TAXISTA...JA,JA,JA
ENCARA ESPERO RECONEIXE'T ALGUN DIA ... ET POTS CREURE QUE A VEGADES MIRO ELS TAXISTES QUE EM TOPO EN ELS SEMAFORS ATURATS???? JA,JA,JA

DONCS VINGA, QUE EN COMPLEIXIS MOLTS MÉS!!!!

Va, Ballem!!!! (ep.. però no t'arrambis tant!!! ;-)) ja,ja,ja

Petonassos

Rita ha dit...

Epsssssssss, que jo també vull festa!!!!!

Moltíssimes felicitats, guapíssim!!!! Pels 3 i per molts més.

Tu també ens has ajudat molt a conèixer el vostre món, la gent i, particularment a mi, a redescobrir molta música que tenia oblidada, a més de descobrir-te a tu com a persona, que ja saps que et tinc en gran estima.

Novament felicitats i molts i molts petons (al front)!!! ;-)

Carles TV ha dit...

Per molts anys i a seguir fent disfrutar a la parròquia! Un feligrès culé i gironí!

Anònim ha dit...

wow, per molts anys!! i que no pari de córrer el taxi!!

Jordi ha dit...

Moltes felicitats, ddriver! T'ho has guanyat a pols tenir tants seguidors. Un bloc molt amè i divertit que sempre fa passar-nos bones estones. I si a més a més et serveix de teràpia, què més es pot demanar??

Per cert, para ja el taxímetre que la carrera em sortirà per un ull de la cara... jejeje ;-)

... ha dit...

Feeeeeeeeesta viscaaaaaaaa!!!!!
Felicitats per tirar endavant que segur que no t'ha estat fàcil. Es bo fer anys per veure que hi ha coses dolentes que es van quedant enrera, i mica en mica fan menys mal.
Ara a celebrar-ho perquè no hi ha per menys. Mooooooooltes felicitats per 3 anys de bloc i perquè els que et coneixem sabem que ets una excel.lent persona i et mereixes el millor!

Unknown ha dit...

Gràcies per aquests anys de somriures i d'històries, de complicitats, de bons moments, de victòries del Barça i de conya... Per molts anys crack!!!

Anònim ha dit...

Pues el 10 de marzo es mi cumpleaños,no cumplo tres años,jaja.

Muy bueno el blog,me gusta leerlo,enhorabuena driver!
Per molts anys!,como decis los catalanes.

the silver blue sea ha dit...

Saps? sovint, quan agafo un taxi penso si seràs tu, jajaja. Moltes felicitats, ddriver i gràcies per totes les bones estones que ens fas passar llegint-te. Petonets

FLANDERS ha dit...

Congratulations from Wisconsin!!!!

Anònim ha dit...

Déu n'hi do, 3 anys. Felicitats!!

A mi me l'has fet canviar la imatge que tenia dels taxistes, però tampoc gaire, ja que no és que els tingués molts prejudicis.

El veí de dalt ha dit...

3 anys, ja? Tan gran i tan jove alhora! Que suene la música i que no baixis la bandera! Felicitats

Assumpta ha dit...

♫ MOLTES ♫ FELICITATS ♫

Has escrit MÉS DE VUIT-CENTS ARTICLES!!! UAAAAAAAAU!!! :-)))

A veure si avui el Liverpool s'uneix a la festa jejejeje

assumpta ha dit...

Ei ! Que arribo amb la festa començada, però és quant hi ha el bon caliu, no?

MOLTÍSSSIMES FELICITATTTTTTSSS !!!

Tres anys de "Carrera" i 815.000"kilòmetres" molt ben portats!, cada escrit teu ens "condueix" per aquesta "carretera" de la vida des d'un taxi molt peculiar.

Ahhhh! i el Liverpool acaba de marcar el 4 - 0.

Demà el barça més !!!

Don't stop the music, don't stop your comments !
;)

bajoqueta ha dit...

Moltes felicitats!! Crec que has arribat a la gent amb totes les teues anecdòtes i com les has explicat. A per un any més!

Anònim ha dit...

ànims i que en siguin uns quants anys més.
De fet, com a tots, el bloc ha anat bé per evadir-nos i ara, cada vegada que tenim inquietud sobre algun tema, necessitem explicar-nos.
Salut i república!

Enric Caujapé ha dit...

Eps, doncs moltes felicitats xavalot !!!!, la veritat es que aixó del blog és una via d'escape de lo més agradable, i m'alegra que t'hagui servit per tirar endavant.

i per molts anys !!!!

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
Moltes felicitats!
tres anys, quina passada! Això és constància.
I per acabar el dia, victòria del Liverpool!!!
Petonets
Sílvia

Un Crit Valent! ha dit...

Felicitats, i que en els propers anys els títols en acompanyin, d'una p*** vegada, d'una manera seguida
Quim

Anònim ha dit...

Felicitats, felicitats, felicitats per aquests 3 anys i per totes les anècdotes que ens expliques.
El millor és que et sentis més bé avui que fa 3 anys!
Una abraçada i que no pari la música!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

L'Avi ha dit...

Ep, encara que sigui amb retard, felicitats per aquests tres anys i, estic content, perquè, junt amb altre gent,he col·laborat, amb certa mesura, a fer que la separació hagi estat menys dolorosa... Salut!

Xitus ha dit...

És molt curiós. 2 anys després que tu comencéssis el teu bloc, jo vaig començar la nova versió del meu calaix com ja has pogut llegir.De fet, el meu bloc el vaig començar cap a finals de 2006 per un motiu molt semblant al teu. També era el segon cop que tallàvem. Menys edat però mecanismes semblants. A mi també m'ha ajudat en aquests moments durs i de desconcert, de reorganització, de sentiments confosos. Estic content a més de poder-te comentar, pel teu bloc i per ser un evertonian :) tot i qu elaltre dia el l'pool ens va donar un cop de mà, però ja el farem fora nosaltres.

Assumpta ha dit...

Avui, a més, et felicito pel resultat d'ahir... FELICITEM-NOS TOTS!!! :-))))

alba ha dit...

moltes felicitats ddriver!!!

ddriver ha dit...

moltes gracies a tots de tot cor,com podeu veure com acte final del aNiversari vaig organitzar un partit entre Liverpool i Madrid per divertiment de tots.
Tomaaaaaaaaaaa!!

Anònim ha dit...

Felicitats i per molts anys!
T'he descobert pa poquete però m'has enganxat.
Jo treballo també al món dels transport públic, tot i que no de taxista. El meu cunyat sí que n'és, per això no m'és gens difícil d'imaginar-te en totes les situacions que ens descrius.
Segueix així!
a10!

Xavi ha dit...

Felicitats!!!

Lula ha dit...

Felicitats macuuuu!!!

Encantada d'haver pujat un dia al teu taxi virtual.
Ara costa de baixar-ne, ja ho saps!


Molts besotes

Anònim ha dit...

Vaig aprendre molt