diumenge, 8 de febrer del 2009

UNA QUE PLORA I UN ...

 

Puja al taxi una dona sud-americana per l’accent,de pell fosca. Em dona l’adressa on anàvem..Sense recordar-se de dir-me Bona nit,no vaig arrencar el taxi fins que no es va rebaixar a saludar-me.

Amb la gent que puja al taxi,normalment,amb un parell de frases ja saps si serem amics o no. Normalment depèn de to en que et parlen. Evidentment amb aquesta no seriem pas amics.

Passats uns semàfors es va posar a plorar.

Es una situació molt incomoda i si no et diuen res millor deixar-los fer,algun cop et demanen perdo per estar plorant i es quan pots intentar animar-los. Una vegada em vaig estar fins les 3 amb una noia,intentant animar-la i ho vaig aconseguir,tot i que al final vaig saber que l’historia no era pas com ella l’explicava.

Però aquesta,del altre dia, me la mirava per el retrovisor i tenia cara de dolenta,a mes la forma en que havia entrat al taxi,no em deixava sentir cap pena,mes al contrari,pensava alguna malicia haurà fet...La vaig deixar a la zona del Clot

3h mes tard a Hospitalet agafo a un tarambana,també de pell fosca i també sud-americà,amb una turca de molt de cuidado.

-Sabes porque estoy borracho?

-Perquè has begut?

-No amigo,porque soy un hombre!!

-Coi!!Així hauria d’anar borratxo jo al taxi??

-Sabes lo que he hecho?

-Veure??

-Mi mujer me ha andado jodiendo toda la tarde,hasta que hemos discutido,y sabes que ha pasado?

-que l’hi has pegat perquè ets un home??

-Nooo,despues de discutir,la he metido en un taxi llorando..i la he mandado pa casa

No vaig poder saber si era el amo del altre o que,perquè encara tenia corda per estona i no anava a casa,anava a fotre un tantu mes

8 carreres:

Rita ha dit...

La vida és un tango, ddriver!

Sort que tu ets FORT i tens sordides per tot... ;-)

Per cert, jo als taxis sempre dic el que toqui: bon dia, bona tarda o bona nit. :p

Lula ha dit...

La vida és plena d'estranyes coincidències.

Jo sempre acostumo a saludar, fins i tot al bus...
Això si, si un dia t'enganxo a tu, et foto dos petonassos!!!

chamb ha dit...

en aquests casos de sudamericans el normal es que els culpables siguin tots dos...

I realment les històries sempre canvien d un a altre.

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
Quina coincidència :)
Home, sempre s´ha de saludar...per educació com a mínim.
Salutacions. visca el Barça!
sílvia

Un Crit Valent! ha dit...

Veig que les teves coincidències, són tant de récords com els del Barça

Salut a tots, i fins a la victòria final!!

Quim

Jordi ha dit...

Ostres, quina casualitat!! D'aquelles de llibre! Jo de per si els d'allà baix ja els trobo una mica antipaticots... Imagino que deu ser la seva manera de ser...

P.D.: Hola, bona tarda!! (m'ho havia deixat i encara em fotràs fora...)

ddriver ha dit...

Rita
Fort,tou...?¿?¿?
Lula
Lula al bus no es obligatori saludar.aquells estan acostumats,al collegi ningu de la clase els parlava per aixo es comporten aixi ara amb els busus
Chamb
Aixo vaig pensar jo
Silvia
Visca el Barça
Un crit valent
Alla hi serem a la victoria final
jordi
Aixi m'agrada amb educacio,si que ho son si

Anònim ha dit...

Ja ho diuen que la realitat supera la ficció!