dimecres, 28 de gener del 2009

DICCIONARI

Avui gracies als meus clients recuprem una seccio que tenia al fons del calaix,el diccionari CLIENTATONTAT-TAXISTAQUEEMDIUS
En aquet diccionari,ja teniem varies paraules,mica en mica el farem mes gran que el Fabra.
Desde recopilem paraules ja tenim aixo
El gran passeig de GARCIA - psg Gracia
c/Lorel -Roger de Lluria
c/Marineria -c/Mineria
c/Del puerto -c/Nostra senyora del port
Hotel Parrrre if -Hotel PereIV
Raera Belasera - area Bellaterra
Diamond Square - Pl Diamant
Linares de Velez - Llinars del Valles
Diagonal al lado de la Lidia
Pl. Luis de Mayo - Pl Llucmajor
Talasa ( en Xino) - Terrassa
Molts cops,despres de la feina no m'enrecordo de les animalades que m'han dit.
L'altre dia a la nit,sortint del Olimpic,em diuen -a la calle Peral
-einz?¿?¿?
-Si peral o algo asi
-Ja hi som,que jo soc taxista,no adivi,Donem mes dades,on collons vas??
-a un hotel,hotel Peral
-Val,estem alla mateix doncs,si l'hotel es diu com el carrer....
-Bueno tu ya sabras que hotel se llama como la calle
-H.Numancia,H. Diagonal,H.Catalonia plaza,H.Gravina,H,Gran via,H.Constanza....etc etc
-Pues no has acertado,espero que llamo al hotel
Truca....
-Av Paralel..Hotel Paralel...
-ahhh!!
Ahir a la nit dos del tiron,a mes seguits. Primer una guiri ( que se l'hi podia perdonar tot)
- Ramblo Catalonia corner Hospitalet near metro Lucy
-que Lucy,Lucy boom y otras chicas del monton??
-What??
-Primer Rambla CATALUNYA i despres Hospitalet??
-No no.only one place
-a eleccio del Ddriver??
-No no la adressa que t'he dit
-Doncs Noia,no se de que estem xerrant
Treu el Cutremapa megaplegat que porten tots els guiris i despres de donar-li mil voltes i fotre Barcelona del reves 3 vegades,m'indica un punt....Rambles amb carrer Hospital,al costat del metro Liceu,la Lucy no hi era per enlloc....
La deixo,pujo Rambles i al arribar a Gran Via 3 xainuinos
-Fabla i puxi
-Fabla i puxi??
-si si
-quina cantonada?
-Baldosa???
-quina baldosa??
-si si Baldosa
-Be,jo tiro Fabla i puxi i ja ho trobarem
-si si fabla i puxi i reien els xinos,contents perque els portaven.
Arribem a Fabla i puxi
-I ara???
-TOLETO
-carrer toleto???buuf No el conec
-si si, toleto- i m'indica amb el braç,tot recte
Al final anavem al carrer Badosa,que esta mes o menys per alla pero hi ha un bon troç,esta sota Via Julia,entre Rio de Janeiro i Valldaura....ja els hi val,antigament els Xinos els pujaven al taxi,els dueños dels rest Xinos d'on surtien i et donaven uantargeta on els tenies que portar,cada xino duia la seva targeta i en un recorregut feies 3 o 4 parades. Ara com son lliures ja,van sols i aixo es un desastre.
tot axo mentres escoltava un cd de quan jo punxava i sonava algo aixi...

9 carreres:

Ferran Porta ha dit...

Juas juas!! Boníssim el diccionari, ddriver. Deu n'hi do, quina paciència heu de tenir...

PS: Excel·lent el "remember when" Modern Talking!

Rita ha dit...

Si ja ha de ser difícil saber-se tots els carrers, només falten els inventats! ;-)

assumpta ha dit...

Je,je,je!!!
I s'anirà engrandint dia dia ...! Serà fantàstic anar veien les noves entrades validades a formar part d'aquest diccionari disbauxat.
Jo estic a comunicacions ... i també t'explicaria cada una ... per llogar-hi cadires. ;)

Enric Caujapé ha dit...

M'he rigut una estona llegint el diccionari...!!!!, la veritat és que fa riure bastant....ostia amb you're my heart, you're my soul, una de les millors cançons d'aquests Modern Talkin....brutal !!!, em recorda, i molt, quant era un petit golfo de discoteca.....aix, quins temps !!!

Jordi ha dit...

genial el diccionari!! Has pensat en escriure un llibre on recopil·lis tot això? De veritat que tindria sortida!!

Xavi ha dit...

M'encanten les entrades en les que incorpores més paraules a aquest diccionari! xD

Sílvia ha dit...

Hola Ddriver!
Crec que en aquest diccionari la nit i ls seus excesos estàn molt present.
petonets! força Barça!
sílvia

Lula ha dit...

M'encanta la reflexió final sobre els xinesos, ara van sueltus i així els llueix el pèl, jajajajajaaa


Pobre Ddriver, nosaltres riem amb les teves cabòries, però noi, ho expliques d'una manera, que no puc evitar somriure.

Besotes!!!

mapi ha dit...

jajaja q bo!