dissabte, 17 de gener del 2009

DESPERTAR UN BORRATXO

Anit anava jo circulant tant tranquil,escoltant la meva musica

Poca feina,molt poca es la crisis,??la neu,??el fred??Poquetes ganes de sortir?? Kilosap??
Al taxi de nit,si hi ha una feina dura a fer,no es altre que despertar a un borratxo. Es el mes complicat d'aquet mon.
El crides...ni cas...cop de colze....ni cas...sacseges....obre els ulls i diu si i els torna a tancar...torna a sacsejar...res...fins que per fi s'incorpora una mica i l'has d'anar atabalant amb copets i crits perquè no es dormi un altre cop.
Aquest insensat,ahir va cometre l'error de fer això. Pero doble error,ho va fer al seient de davant. Quan van darrera,s'estiren a les cadires i ja no hi hi qui el desperti.
Al anar davant l'olor d'alcohol amb una persona dins,es mes fàcil despertar-lo. Nomes has de passar al plan B.
El plan B consisteix,en totes les curves d'esquerres,agafar les amb plan Rally (No dic Carlos Sainz perque el taxi no es mereix aquest final) amb ho que l'olor d'alcohol amb una persona dins,va colpejant contra el vidre de tant en tant i va obrint els ulls mantenint la consciencia.
Aquest NO!!! Ostres que dur el paio!!! I a sobre rebotava a sobre meu i me'l tenia que treure amb el colze en plena maniobra.
Altres amics taxistes fan el plan C,es anar fotent frenades i accelerons fins que el personatge es desperta a cops també,Peró es mes perillós perquè normalment acaben vomitant.
Aquest no va ser tant difícil despertar lo,potser per els cops que ja duia a sobre,inclús va aconseguir reunir l'import exacte de la carrera en un temps record de nomes 8 minuts!!
Desprès vaig passar per on l'havia deixat amb un altre carrera i estava dormint d'en peus contra la paret,amb uns Kumbes al costat mirant-lo..
També se l'hi ha de reconèixer el merit de no vomitar,pero normalment quan dormen no ho fan,ja ho han fet prèviament.

8 carreres:

Ferran Porta ha dit...

Buf, sí qque ha de ser dur, això, i tant. Se m'acut preguntar-te... ¿a tu t'ha vomitat algun "tajat" dins del taxi, algun cop? Deu ser una de les pitjors coses que et pot passar, suposo! :-(

chamb ha dit...

Algun colega teu sense escrupols es deu quedar la cartera en casos aixins..

Toy folloso ha dit...

Paso per aquí sovint i avui et vull fer un comentari, Ddriver.
Respecte a les coloraines de la plantilla: no sé, mira, també hi ha guardies civils que es compren un cotxe de color vert.........
Jua, jua.

La resta de mortals no ens creuríem que els taxistes potser feu mes viatjes de "tajats" que de "pibóns".
Apala!

Anònim ha dit...

això ho faig jo també amb amics quan van al cotxe, s'emporten unes quantes osties contra la finestra i un video pel qual paguen xq no es publiqui a internet jaja

Jordi ha dit...

Veig que vas lliurar-te de la vomitada. Això és bo!! Molb bo el post!! He rigut molt!! Ja tens la mà trencada amb els borratxos. Ara mateix estic fruint d'allò més del 5-0!! Força Barça!!

Lula ha dit...

Jolines... si que és durillo si.

Però jo crec que ja t'ho he comentat altres cops, quan el taxi veu algú molt perjudicat... normalment no paren, no el deixen pujar.
A mi m'ha passat molts cops...

Si un dia vaig pet vull que em portis tu wapu!!!


Besotes

ddriver ha dit...

Ferran
Molt pocs,per previsor pero toquem fusta
Chamb
Esperem que no no?
Toy Folloso
No se quins cotxes es compren els guardia civils pero si el bloc es sobre el taxi...
Mai he contat la proporcio suposo que deuen guanyar els frikies i els imbecils i despres els tajas i pivones
Albert
Ho del video ho vaig pensar pero jo no tinc una productora sino un taxi i ja no em quedaven mans,entre aguantar al sabata aquet,foto,volant...stress perque no vomites..
Jordi
Gracies
Lula
Aquesta nit he vist una apoiada a un cotxe i he pensat amb el teu coment,al final no la he agaft..es que estava molt pitjor que el d'ahir

mapi ha dit...

jajaja quina feinada per despertar borratxos!! jajaja