diumenge, 25 de gener del 2009

BARÇA 4 EL VENT 1

Avui per fi!!! Despres de mesos sense poder anar,he pogut traptjar el Camp Nou.

Fins l'any passat aparcaves el taxi a prop del estadi 20m abans i anaves a futbol,al sortir enseguida estaves treballant i ho podies combinar tot.

Aquest any al Sr. Hereu,ha tingut la gran idea de que els cules no poguem aparcar a prop del estadi 3h cada 15 dies,perque es el seu barri suposo. I l'idiota del president l'hi riu totes les gracies a aquet,a canvi de que l'hi deixi fer el gran mausuleo de Laporta I,la renovacio del estadi que sera la tomba del club.

Com pot valdra unes quantes vegades mes una remodalacio,que un estadi nou a Cornella?? I aixo sense ejecutar l'obra,que despres encara valdra el doble.

Doncs avui oper fi m'ha coincidit en dia de festa el partit i com a bon devot alla hi erem.Tren,metro i apa a misa. Es veu que en Laporta Dimissio ho sabia que jo hi anava i ha deixat totes les portes obertes,fotia una ventolera...

El meu amic Toni no se ni com veia el futbol,tapat fins les orelles,ja anava preparat per si anavem al Riviera,l'hi agrada tant com el futbol.Era exagerat el fred,a sobre els colegues,avui que anava jo,no tenien ganes de fer gols,fins la segona part no s'hi han posat i de quina manera,4 gols en 45 minuts. Be,han valgut per treurens el fred una mica de sobre.
Increiblement,el proper partit,el de copa contra l'apanyo,aquell equip que l'any que ve jugara a segona...em torna a coincidir amb festa,dijous!! Alla hi serem un altre cop,ho dic perque vagin obrint portes un altre cop per putejarme amb la ventolera.
Semblava que juguessim a Soria avui,a mi em ploraven els ulls com si anes en moto,del aire que et venia als ulls.No m'extranyava pas que no fessin un gol.Fins la segona part no em anat a favor del aire.
Ara em d'intentar ampliar una miqueta mes la diferencia amb el segon,fins a 16 punts i aixi quan anem al Bernabeu ens faran el passadis la colla aquella.

5 carreres:

Deric ha dit...

ja eren ganes d'anar-hi amb aquest vent!

Rita ha dit...

Però deuries xalar no, malgrat el vent i... ehem en Guardiola? ;-)

Ferran Porta ha dit...

Amb vent o sense vent, al Barça se li podria cantar allò de "... viento en popa a toda vela", hehe...

Força Barça!

Sílvia ha dit...

Hola ddriver!
pel Barça tot, oi?
Molta sorta pel dijous. La necessitem! El 0-0 és un resultat "dolentot" (ui! semblo el Molina :)
Salutacions
Sílvia

Carquinyol ha dit...

diuen els espanyols que el Barça li està fent un pis al Madrit: l'any passat li va fer "el pasillo" i aquest any "el baño"

;)