dimecres, 21 de gener del 2009

2 DIES HISTORICS SEGUITS

Avui farem un post diferent,no parlarem del taxi.
Pero al mon mundial abans d'ahir i ahir seran dates recordades per la resta de l'humanitat.
La d'abans d'ahir tots la vareu veure per tv,la coronacio del Rei Negre( no escrit despectivament)
A mi,les coronacions i preses de poder mai m'han interesat el mes minim sincerament. L'unica que no em voldria perdre es la de Carod I rei de Catalunya.
La d'abans d'ahir,ni la mirava. Pero una amiga que tenia al telefon,em va deixar penjat per anar a veure com el coronaven..i si no pots amb l'enemic uneix-te a ell.
Vaig encendre la tele ...i haig de reconeixer que em vaig quedar bocabadat.
Pero no per el que significava la coronacio sino estava paint moltes coses que varem viure en el viatge a USA aquet novembre.
Que hi hagues tanta gent alla no em va sorpendre pas,ja ho tenen aixo aquesta gent. Quan hi erem alla van fer una maratho en favor dels homeless i van estar com 3.30 hores pasant gent.
I tampoc em va sorprendre pas,perque en 26 dies que hi vam ser no vam trobar a ningu que parles malament d'ell o que no el volgues com a president.
Vam arribar al endema de les eleccions i la gent anava per el carrer amb samarretes del Obama i els altres amb enganxines o pins a les solapes de la camisa. Els cotxes amb l'enganxina del geni que canviara el mon.
Nosaltres vam tindre la sort de veure'l a Chicago. El problema va ser que el seu sequit duia molta presa,sino ja hauriem parlat de l'independencia de Catalunya,a canvi de carnets del Barça.
Pero em va agradar veure la coronocio,per veure realment que haviem trapitjat el que es el centre del poder mundial.
Conyes a part haig de reconeixer que em vaig emocionar i tot al veure el Capitol,el Mall o el monument a G.Washington un altre cop.
I el fi de festa a Pennsilvanya ave,just on teniem l'hotel a 3 bloks of the whithe house.
Pero la efemeride d'ahir es molt mes gran encara. Per fi!!!!!!!!! Despres de 100 anys de soportar uns veins bords,mig tontos i molt monarquics ells,per fi ahir jugarem l'ultim derby de l'historia a Can Penes,alla dalt de la montanya.
No us ha passat mai tindre uns veins d'aquells que quan arribes a casa i veus l'edifici sencer dius ostres!!Encara no els hi ha explotat el gas?merda,un altre dia.
Doncs ahir era l'ultim derby a la ciutat a camp contrari fins que el St Andreu,l' Europa o qualsevol altre pugin a primera...
Aquets veins que estan ilusionats en jugar la lliga de segona l'any que ve,ahir ens van fer l'ultim sopar dins l'edifici,esperem no tindre que anar mai per compromis alla baix on van ara a viure.
Ho tenia que explicar perque soc tant antiperico com antimadridista,son el mateix.
Ahir i teniem que anar al seu pis de lloguer pero son tant tontos que un dia que poden fer pasta,neguen l'entrada als seguidors rivals,total per cuatre bengales,aixo es futbol!!!

5 carreres:

Carquinyol ha dit...

la veritat és que la coronació aquesta ja cansa una mica... més que el president dels EUA semblava la reencarnació dem messies...

Jordi ha dit...

Jo no he vist absolutament res de la coronació mediàtica aquesta. Només alguna foto a la portada del diari. Com que ni a l'Sport ni al Mundo deportivo n'han parlat... jejejeje Molt bo lo dels carnets del Barça per l'Obama, però tranquil que tal i com és el Laporta (dimisió) segur que se n'empescarà alguna per fer-lo soci, com el seu dia el Papa de Roma.

Ara estic mig despertant-me del partit avorrit, avorrit d'ahir!!

Sílvia ha dit...

hola!
que les esperances no decaiguin.
salutacions
sílvia

Anònim ha dit...

Yo lo que no entendí es la presencia de un cura en la ceremonia,aunque no sé si estados unidos es un estado laico.
La voz de Aretha Franklin,muy bien.

Lula ha dit...

JAJAJAJAAAAAA


Pobres pericos!!
Que a mi em fan penetaaaa


Besotes