dilluns, 15 de desembre del 2008

REGALS


Avui no se ben be com fer-ho anar aixo.
Potser fins ahir jo era l'unic personatge del mon mundial que no sabia ben be com funcionava aixo del amic invisible.
Anit van pujar dos noies que venien d'una festeta i es veu que havien jugat aixo,i clar ho comentaven al taxi amb el Sr.Taxista aprofitant que els amics anaven a un altre taxi.
A una d'elles l'hi havien tocat unes calcetes que es menjaven i el tema era si conservar-les o donar-li a algu a menjar.
-I voste que faria- em diu
-mira noia,jo encara no he sopat,millor no em preguntis el que faria.
La segona em diu
-saps que m'han regalat a mi?
-les mosagadetes directament
-nooooo,unes boles Xines!!
-No fotis!!!i per la cara que fas ja les has estrenat oi??
-nooo,estic dubtant
-ah si?? No et fa ilusio el regal??
-no se,es que mai ho he probat amb objectes
-Dona,per la cara que fas,jo diria que en tens ganes
-dius el mateix que la meva amiga
-es que t'hauries de veure la cara amb que ho expliques
Al final del viatge varem acordar que ho probaria sola a casa i que l'altre no arribaria amb el regal a casa,hi havia un afortunat al altre taxi.
Jo vaig seguir treballant emprenyat tota la nit per culpa d'en Guardiola,JO VOLIA 7 GOLS!!!
I de mentres al lloro del taxi sonava
object>

11 carreres:

Ferran Porta ha dit...

Boles xines, calcetes que es mengen... i tu currant!! Coi, què n'és de dura, la vida... :-)

Xavi ha dit...

Allò deuria ser un amic invisible versió X xDD Els que he fet jo han estat més normalets....

Assumpta ha dit...

La gent ja no fa regals normalets? La meitat d'aquestes coses no sé ni que són... i tan feliç que visc!!

Jordi ha dit...

No estiguis emprenyat amb el Pep, home!! Que ja estem a 12 punts. I potser és millor la manera en la que vam guanyar que fotra'ls-hi 7 o 8!! Els vam posar la mel als llavis per després pegar-los una patada al cul!!

Calcetes que es mengen?? Ostres les haurem de provar... Van amb guarnició?

Anònim ha dit...

quina feina mes divertida que tens !!!!
no deixis d'explicar coses, em tens enganxada al teu blog !!!
bones festes, bon any, i tot aixo que es diu !!!!

Lula ha dit...

Jajjajaaaa

Un amic invisible picantó...

I concrepo, dos golets, al final, fallant un penal... no és humiliar!!


Besooootes

mapi ha dit...

jjaja del que s'entera un al taxi!! L'amic invisible ja no és el que era ;)

Anònim ha dit...

lol,so nice

Anònim ha dit...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!

Anònim ha dit...

A friend told me this place I have been looking for, I come, it turned out, I have not disappointed, good Blog
fishing net

yiwu agent ha dit...

Need a trusted and professional China wholesale site? www.amandaiec.com, your one stop b2b wholesale direct from Yiwu.