dimarts, 2 de desembre del 2008

JA TORNEM A SER AQUI

Barcelona es una autentica festa avui.
Ddriver tornara a circular per els seus carrers avui.
Que poc duren les vacances.
Ja tornem a circular per la ciutat i a buscar noves histories i noves ilusions,encara que aquets primers dies costara molt.
Del disc dur mai es borrara el que em viscut alla igual que l'enganxosa canço que mes em escoltat aquet mes,es increible,desde fa un mes estan en plena campanya nadalenca aquets Americans.

12 carreres:

Eli ha dit...

EI!!!!!!! BENTORNAT!!!!!
JA TORNES A ESTAR AQUI!!!!!
VEIG QUE US HO HEU PASSAT DE CONYA!!!!!
QUE BE EH...???!!!
RES, QUE DIUEN QUE HO BO S'ACABA!!!
QUE HI FAREM!!!!

M'ALEGRO PERÒ, QUE HO HAGUEU PASSAT BE.. US HE ANAT SEGUINT, I NO M'EN QUEDA DUBTE!

;-d

L'Avi ha dit...

Doncs ben retornat...

Xavi ha dit...

Benvingut de nou!!!

Ja notava jo que l'ambient de Barcelona havia canviat... ara ja se a què és degut :D

Ferran Porta ha dit...

Un mes, un mes sencer sense agafar cap taxi, s'hauran passat els teus seguidors blocàires. Perquè, ¿per què agafar un taxi si ell no en serà el conductor?? :-)

Welcome back!

chamb ha dit...

ara a disfrutar del barça.

trobaré a faltar les teves croniques USA

Anònim ha dit...

Benvingut!!!

Espero que no costi masa tornar a la rutina.

Carquinyol ha dit...

bentornat!! espero noves i divertides històries !!

Assumpta ha dit...

Benvinguuuuuut a casaaaa!!!

Ja veus que he cuidat molt bé del Barça, eh? L'he posat primer en tot jeje... tinc uns angelets treballant en la feina ;-))

Jordi ha dit...

ddriver, benvingut i ben trobat!! Ara a la monotonia i rutina diaria. Ja saps! Què t'he d'explicar. Quin tros de vacances que t'has pegat lladre!!!

Mikel ha dit...

bentornat crack!!

El barça ha anat força be aquets dies com ara començi a afluixar t'exiliem!!!

ddriver ha dit...

Gracies a tots,ara a pencar i amb la responsabilitat que si perd el barça ja sabrem que el culpble era jo. De fet l'unic partit que varem seguir alla en directe BARÇA 1 GETAF 1 ;(

Enric Caujapé ha dit...

AAAAaaaaa si, típic nadalenc el Jingle bells rock, betornat, ja explicaràs...