dijous, 16 d’octubre del 2008

UNA CHUPADITA BARATITA

La crisis definitivament ha arribat a tots els sectors.
Això fa que els caps de marketing de qualsevol sector s’esforci al màxim per innovar.
Anit baixava jo les Rambles i vaig tindre una proba d’això. Al final de tot de les Rambles,on nomes hi ha un carril,una noia de vida alegre m‘atura.
Vaig pensar que aniria a veure a algun client,sinó normalment a nosaltres no ens molesten. Si al final de la nit passes per allà 7 vegades no pots estar dient que no tota l’estona a aquestes noies.
Paro el taxi...i en comptes de pujar,ve cap a la meva finestra,m’ensenya un pit i diu;
-vols una “chupadita baratita”
-t’has equivocat es un taxi això
-no m’he equivocat,vols una “chupadita baratita”
-be,ja que estem aturant tot el transit,expliquem que es una “chupadita baratita”
-com?
-si mira, a mi m’han en fet de fantàstiques,d’inoblidables,de meravelloses,alguna per dir “nunca jamas” pero “baratita” cap ni una,com son?
-te’n fots?
-no,ja que m’atures pregunto,”baratita” que es?que em deixaràs a mitges?
-vaa deixem,listo
EL LLORO DEL TAXI
Avui un maxi del 85,en Paul Hardcastle. Aquet va ser el seu gran exit “19” tot i seguir fent musica fins a meitat dels 90 mai va superar l’èxit assolit amb aquet disc

6 carreres:

Ferran Porta ha dit...

Joder, vaja vida (tu no, ella).

Carquinyol ha dit...

Crisi? Nooooo... refredament del creixement... encara que aquesta cosa ràpida tampoc semble ajudar a que el creixement s'escalfi gaire, la veritat...

Jordi ha dit...

Amb això de la crisi cadascú ha de mirar pels seus interessos i expandir mercats!!

Enric Caujapé ha dit...

I no t'ho va explicar ????....doncs jo també em quedo amb les ganes !!!!.....de saber-ho, vull dir !!!.
I lo que feia jo que no sentia aquesta cançó !!!

Anònim ha dit...

Jeje,me gustaba esta canción!.

Joana ha dit...

Veig que ets tot un professional, a l'hora de treballar, treballar!
Bon cap de setmana wapíssim! ;)