dissabte, 18 d’octubre del 2008

MES CRISIS

Continuem amb el tema crisis..ja vaig dir que arriba a tothom,ningú s’escapa…

Anit portava una pija pija pero mega pija a Maria Cubi. D’aquestes que quan el taxista els hi pregunta quelcom,ella contesta amb to superb...Perdona?

Arribem i esclata la crisis,el viatge pujava 4.25 i no l’hi arribaven els centims.

-Ay ahora vengo voy a un bar de estos a buscar dinero a algun amigo

Com ja m’ho conec això,el “truco del almendruco”

-deixem quelcom a aquí,el DNI o el mòbil..no se,alguna coseta perquè tinguis un motiu per tornar amb la pasta

-que quieres decir?

-que no et marxaràs així com així

-como te voy a dejar nada a ti,si tu eres un taxista?

-com??

-i encima no hablas español

-escolta nena,tu no marxaràs del taxi sense deixar res aquí,no veus que jo serè taxista pero tu ets una miserable que no tens ni per pagar 4.25e

-uiiii

-i el mes segur s que si marxes t¡ amagaràs a alguna cloaca com totes les rates,apa deixa alguna cosa o truca a alguna amiga de les que parlaves per mòbil que et porti pasta

-no tengo saldo

-quin desastre tia,doncs comença a fer perdudes a tots es teus col·legues

Al final una l’hi va tornar la trucada i...

-es que estoy pasando mucha verguenza,el taxista me esta insultando y todo,puedes traer un billete de 5 e

-jo no t’insulto,la primera que ha parlat amb despreci de la meva professió ets tu

Amb això que arriba l’amiga

-que botxorno ..-l’hi diu

Paga i cop de porta,no hi ha res que em faci mes ràbia

-tu imbecil..el proper cop que fotis un cop de porta a un taxi,recorda de posar els ditets amb els que...entre el cotxe i la porta

EL LLORO DEL TAXI

Avui un dels mes grans,desde l’ any 81 o 82 fins al 88 potser,mai va faltar una cançó d’ell a qualsevol sessió de discoteca

16 carreres:

Deric ha dit...

Li hauries d'haver fet passar més vergonya i sortir del taxi amb ella, acompanyar-la al bar i anar dient que anaves amb ella perquè no tenia diners per pagar el taxi!

Roi ha dit...

Puta pija! a la puta fàbrica la faria anar jo, ja se li passaria ja.

Ferran Porta ha dit...

Quina mandra, la gent així!

Lula ha dit...

Fen fet!!!

Jope, jo les vegades que vaig curta de pasta aviso, en plan : allà, pero nomes porto tant, quan sigui para i ja continuo a peu.

Clar que jo no soc tan pija.

Pero tampoc tinc saldu!
Jis, jis, jis....


(De debó vas dir això dels dits??? osti, jo dono molts cops de porta, però és plenament per la meva inutilitat, no intencionadament...)

Rita ha dit...

És que ser pija no és garantia de res. Com diiu en Ferran, quina mandra gent així...
Bon diumenge!

Anònim ha dit...

Si no te calers per anar en taxi, per què no va en metro?
Quina rabia de tia, jo aquests engendres els fotria a picar pedra!

Jordi ha dit...

Quins collons!! Sí que fa ràbia aquesta gent que va tant de pija i a l'hora de la veritat no té ni un duro! I a més et tracta d'aquesta forma tant despectiva i amb aires de superioritat! Tots tancats a Baqueira hauríen d'estar a veure si es congelen d'una p... vegada!!

Res que aquesta és un vull i no puc. I a sobre, sense saldo!!

chamb ha dit...

li hauries pogut sugerir que amb una chupadeta rapida quedava zanjat el tema....

Eva ha dit...

quina cara tio, aquesta nena es mereix un bon jec d'osties, però mira ja s'ho trobarà i si no té pasta que vagi a peu o amb metro collons

Assumpta ha dit...

Oyeeee ossseaaa y es que encima no hablas español, oyeeee

Ecs, ecs... caca!!

La idea d'en Deric és bona, veus? jeje :-))))

Anònim ha dit...

Joer,vaya pájara!

Anònim ha dit...

Quina gent volta per aquest món. Gracies a tu anem coneixent diferents tipus d'espècies que volten per aquest món.

Poso en dubte que alguns siguin persones.

Cristina ha dit...

Coi, crec que podries fer un llibre amb totes aquestes experiències. Tu parlant del taxi i jo de la fauna hospitalària.

ddriver ha dit...

CRISTINA
Tens rao,nomes uns 15 dies ja
DERIC
Gran idea Deric pero de mentres la GU s'hauria emportat el taxi amb la grua i aleshores no hauria tingut jo prou per la grua
ROI
no valen per res,nomes per formar part del decorat
FERRAN
Pero molta eh?????
LULA
Aixo nomes ho fa la gent normal,i al final potser els acabes portant i tot pero del pal de la pija ni hablar
Ho de la porta?sgur i si arriba a ser un tio baixo el vidre i li demano que posi un altre cosa i que torni a tancar
RITA
Quanta rao

ddriver ha dit...

GEMMINOLA
una pija no pot anar en metro!!
JORDI
OSTI SI!!Tots tancats a Baqueira i els mossos acordonant la zona i ens treuriem dos especies odioses del mig
Chamb
Les pijes la xupen malament i et claven les dents
EVA
pero es que en Mariano cubi(perque ho diuen en castellano)no hi ha metro i caminar buuuff
ASSUMPTA
osease que es booona pero perdria el taxi alla entre tant de pijo..truquerien a la grua perque no poden aparcar el A3 a la vorera

ddriver ha dit...

MANGAS
Pajara?lagarta!!si se va de fiesta sin un duro...a sangrar a un tonto ira no?
SHIA
Un estudi sociologic es podria fer i veuries,t en faries creus