dimecres, 22 d’octubre del 2008

JUDES

Aquets dies a Barcelona,hi ha la fira d’hostelco i un congres..ves a saber de que..

Aquets últims ahir van fer un sopar per 1800 persones a un pavelló de Montjuic.

En recullo uns..i el tio m’exigia que amb el meu mòbil truques 6 taxis mes.

-que dius boig.que aneu a Portugal amb taxi?

-a les rambles

-que va,valdrà 5 euros el viatge i em gastaré 6 en telfn,tu tas tonto?Tranquil,deixa aquí als teus amics,ara fa temps que no maten a ningu aquí dalt.

-queeeeeee??

-res,va anem

El tio tot el viatge amb mala cara,emprenyat,molestant al conductor...que hagués quedat d’acord amb el del hotel,que te comissió d’algunes companyies quan truca,el que es menja la carn,que es mengi el caldo.Al final ja em tenia fart el tio aquet.

-així que Portuguès?

-si si da Lizboaa

-vaja,portuguès com en Judes oi?

-no en judes era da palestinaaa

-que dius?Judes era Portuguès,això ho sap tothom

-ah si?

-coi,d’on era Judes Figo?

-ah si - i somriu sense saber ben be si ho podia fer-

-t’ explicaré el calvari que va passar el meu gos per culpa del Judes.

Mira el meu gos es deia Figo,de repent a casa ningú l’hi feia cas,ningú pronunciava el seu nom. Sortia al carrer i els nens no volien jugar amb ell,tothom al carrer l’insultava,l’hi tiraven pedres,reien d’ell

I al final saps que?

-que?

-el varem portar a matar,nomes perque es deia com en Judes,era un insult per la família

-?¿?¿?¿?¿?

Segur que encara no han pogut dormir aquets,deuen estar pensant si es cert o no...mai mes se’ls ocorrerà provocar ni posar mala cara a un taxista

EL LLORO DEL TAXI

5 carreres:

Carquinyol ha dit...

Les tècniques de contraatac poden ser subtils i maquiavèl·liques...

Jordi ha dit...

Molt bona aquesta!! És clar, que els gossos que es deien Laudrup també van patir lo seu!!

Anònim ha dit...

Jaja,que bueno.

Mikel ha dit...

nomes recordar tant trist episodi m'ha fet perdre la gana...i aixo que es hora d'anar a dinar...

Lula ha dit...

Tío, és que quin iuiu.... a mi un paio em comença a explicar una història d'aquestes, que segur que l'altre no pillava res, i em dona un aire i salto del cotxe. Espero que no el miressis en plan Jack Nicholson a El resplandor.....


Besotes igualment!!