dimecres, 15 d’octubre del 2008

ITALIANS

Que fa un Italia abans d'anar de putes?????
Escampar totes les monedes que te a la butxaca per el tablier del taxi per pagar,si l¡hi falten monedes;intentar renegociar el preu perque l'unic bitllet que porta es el que l'hi han dit per telefon que val un polvo i no sigui que l'hi volguin cobrar 5 eur mes
Sorry que no escrgui tant,pero ja estan molt a prop les vacances i no tinc temps preparant i preparant cosetes
EL LLORO DEL TAXI
l'altre dia amb una amiga va sortir aquesta canço,no la recordava.Ell era en Nick Kamen i la canço I promise myself.Aquet va ser l'ultim exit d'aquet noia,jo no la vaig arribar a punxar.

Jo la que havia punxat,ja la posare un altre dia,era Each time you break my heart.Aquell va sr el seu primer exit d'un album que havia produit la mateixa Madonna.
Les nenes del moment a ell el deuen recordar mes per ser el home de la marca Levi's.Abans de cantar era model,a part de music i compositor.
Apa per tu,ballerina


8 carreres:

Carquinyol ha dit...

Abans d'anar de putes et fan putades a tu... simpàtics els italians eh?

Enric Caujapé ha dit...

Italians.....res més a dir.
Ostres el Nick Kamen aquest si que em sona, collons !!!....visitant-te un retorna al passat de l'època disco, bona cançó a més a més....!!

Anònim ha dit...

Eiiiiiiii, i promise myself, i promese the way for you, ... aquesta cançó ha durat i durat anys. Encara sovint la sento i em recorda moments divertits del passat.
Merci per la dedicatòria ets una persona 10.

T'envio mooooooolts saludus i una forta abraçada!!!!!!
I durant aquests dies seguiré els teus consells de persona centrada i no faré disbarats ni em ficaré en lios... sort que tu m'orientes que ja veus en quines històries més així m'embarcaria.

Xao, fins aviat!!!!!

Jordi ha dit...

Bones ddriver!! Quant de temps!! Em pensava que havies marxat ja de viatge. Què es pot esperar dels italians... que sempre juguen fent el catenachio (o com s'escrigui)!!

Gran cançó i molts records que em porta!!

Eli ha dit...

Però si jo recordava el personatge rosset i amb el pel llarg?
Ai...
ai no!!! El que jo dic és el Chesney Hawks...
M'he colat! Ara, la cançoneta sí que la recordo...
Apa que ja marxes, quina sort!!!!
;-)

Ferran Porta ha dit...

Buf, a mi l'italià i la seva puta me la pelen (ui, perdó), però el Nick Kamen i l'"I promise myself"... com m'agradava, i quins records!!

Anònim ha dit...

Jajajajaja vaja amb els italians com son!!!, ara surto jo totalment del tema d’aquest post no està res relacionat!! Eeeh!!!
Pensa que teòricament estem en crisis, i com comentava en un dels capítols dels simpsons “hay que estalviar hasta el ultimo centimo”
Jejeejej ejo també intento apurar fins el final ... moltes vegades en puc tirar 15 minuts foten monedes de cèntims per comprar una targeta de metro de 10 viatges!!!
de ven segur que tu també ho fots!!!

Gandhara ha dit...

eiiii!!! m'encanta la banda sonora del taxi, m'encanta!!!