divendres, 5 de setembre del 2008

MORTADELO I FILEMON

Ja ho se,ja ho se,no digueu res..plantilla nova,sensació extranya per tots.

Inclús per mi,cada cop que l’obro no reconec el meu bloc.

Anit de matinada,una assessora en plantilles em va fer veure que aquesta era la millor per el bloc. I vols que t’ho digui..doncs em comença a agradar mes que anit.

Segur que falten links encara pero buufff quina feinada,com deia el "pixamores" “estamos trabajando en ello”

Avui per estrenar la plantilla faré una recomanació nomes,a mes una recomanació d’un musical. Semblo un tio mes serio eh??parlant de musicals.

No en tinc ni pajolera idea pero l´altre dia a la nit,anava amb el taxi i em puja un tio.

A mig camí,jo anava escoltant la radio,i em pregunta

-fan algun anunci de Mortadelo y filemon a la radio

-a la radio??

-si a la radio

-que va!!Ni de pulgarcito,ni del botones..res noi,això ja fa anys ara a la radio anuncien cotxes i coses d’aquestes,de quin planeta baixes tu??

-No no del musical,es que es mio

-tu ets Mortadelo????

-no hombre que tengo cara de Mortadelo yo??

-ai no se ara vist aixi de nit i per el retrovisor...

-yo soy el autor,estaremos en el Tivoli durante un año

-es que jo els musicals...mira bollywood,q avenue i poc mes,be el de grease

-pues este va a ser el mejor

Doncs apa ho promès es deute i aquí esta pagada la meva deute

EL LLORO DEL TAXI

17 carreres:

Carquinyol ha dit...

Maca la plantilla. La teva assessora plantillaire té raó, aquesta t'escau d'allò més bé.

Eli ha dit...

Ai, a mi també m'agrada això de la plantilla! Però només de pensar que es desmonta tot....s'em treuen les ganes de canviar-la!
Mortadelo i Filemon, els he anunciats per la tele..
Pot estar be! Aixxx... que se m'acumula la feina! ja,jaja

bajoqueta ha dit...

A mi m'agrada esta plantilla, queda molt xula!

Lo de Mortadelo i Filemon... ai no sé... segur que abans aniria a vore una altre musical.

Rita ha dit...

Ei!! Guapa, guapa. Et queda bé aquest lifting... ;-)

Assumpta ha dit...

La plantilla és una passada de xula!! Negre de fons i groc a les lletres jeje i la imatge de dalt (com es diu? capsalera? doncs molt maca!!)

El problema és que per la meva vista és bastant cansat llegir sobre negre... al menys s'agraeix que la lletra no sigui molt petita :-)

Ui!! No havia sentit parlar d'aquest musical! Ja pot estar content el teu client, eh? :-))

Anònim ha dit...

eeei el nou disseny del bloc no em mola tant massa negre , prefereixo l’altre.. però segueix igual noi !!!!

jo ja torno un altre cop aquí segur que molta gent que en visitava ja no ho fa jejeje tindre que començar de nou!! jejejeje

Enric Caujapé ha dit...

Eps, doncs a mi m'agrada força la plantilla.
No comentarè sobre el musical aquest quue comentes i si sobre la magnífica cançó del loro.....brutal !!!

Xavi ha dit...

No queda pas malament la nova plantilla. Potser al principi es fa una mica rara, però com tot canvi xD

Anònim ha dit...

Joer,un musicial sobre mortadelo y filemón,ya no saban lo que inventar!.

ddriver ha dit...

Carquinyol
segur???no m´he acostumat encara
eli
una currada aixo de canviar de plantilla
bajoqueta
si molts aniriem a veure un altre,pero ha d estar be tambe

ddriver ha dit...

RITA
faras contenta l´assessora
assumpta
ja estic arreglant ho de les lletres
lluiski
gracies per ser sincer a les teves observacions,ja pasarem per el teu bloc
orbison
gracies
un resum dels 80 sense aquesta canço no pot ser
xavi
a mis´em fa extrany

ddriver ha dit...

mangas
si noi,lo inventan todo

Ferran Porta ha dit...

Et podia haver regalat dues entrades, el pavo!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

tiene un aire al pato darwin la plantilla¡¡¡¡ aquel pato que salia con una capa tipo avmpiro siempre desde la azotea de un edifico y decia "desde la oscuridad de la tiniebla llegaaa...el pato darwin¡¡¡¡¡ soy la goma de mascar en tu zapato jajaja pues me gustaaaaa un besoteeeeeeeeeeeeeeeeeee

ddriver ha dit...

ferran
ja ho vaig pensar quan va baixar i revendreles aqui al bloc jaja
andrea
No conozco ningun pato,no se ;)

Jordi ha dit...

Doncs n'he sentita a parlar molt bé d'aquest obra de teatre!! La plantilla molt bona: groga i negre, com el taxi!! I has encertat en ple centre del meu cor: l'estelada i la bufanda anti-madridista!! Bona aquesta!!

Xitus ha dit...

m'agradarà veure com solventen la disfressa de formiga