dilluns, 18 d’agost del 2008

UNA MICA DE TOT

Fa dies que no tinc temps per res i menys per escriure als blocs,acabarem malament.

I no es per les festes de Gracia,ja que nomes he fet dos viatges desde allà,uns eren idiotes i bacilons i l´altre una noia que l´hi va donar per vomitar..osease que cap mes tu,cap a baix que hi ha prou guiris buscant taxi.

Ahir mirant la tele vaig veure una noia que vaig portar al taxi,pero clar com no es futbolista no la vaig reconèixer es aquesta

També vaig portar al Sandoval de la Vanguardia,a un del Terrat..i els que em deuen passar per alt per no ser futbolistes.

Parlant de futbol,penós el discurs d´en Puyol a la presentació del Barça,va acabar amb un visca el Barça!!Ok man!!!pero el capità del Barça ha d´acabar el discurs amb un visca el Barça i Visca Catalunya,com va fer l´entrenador.Entre aixo,els vivas Ecspanya quan va guanyar la eurocopa i coses que m´han explicat,pot anar a cagar, a mes estar mes acabat que l´estrellita Castro,torna a jugar amb el Barça i torna a perdre la posició constantment com a central.

I la frase de la setmana feta per el meu gran amic.

El dia del Wisla Cracovia anem a un bar que sopem sovint a veure el futbol,aquet bar esta al gayexample i per tant esta ple de homosexuals,el cambrer va dir que no posava el futbol perquè als seus clients els hi agradava los 4o latinos,cagate lorito!!Passem de tot..i el dia del Gamper,anem a sopar a l´hora de la segona part així veiem algo.

Anem al bar del costat,avia’m si fan el Barça,seiem a sopar i l´hi preguntem al cambrer perquè no posa el Barça,i el mateix...es que els nostres clients prefereixen aquet canal de musica...aleshores salta el col·lega i diu

-estos maricones tienen el gusto en el culo

-evident nano evident

Casi no varem poder sopar,tot el bar ens mirava amb car d´odi i amb mirades amenaçadores,es un crack el col·lega

EL LLORO DEL TAXI

1980 Un dels millors discos d áquell any,en quant a musica disco va ser aquet el You and Me dels Spargo

8 carreres:

Rita ha dit...

Apa!! Quin parell!! hahahaha

Joana ha dit...

Va home busca't temps per escriure i res d'estresssss!
Ja has fet vacances ?

chamb ha dit...

tio, es que mira que hi han baretos a Barcelona eh¡¡

prova el 55 lluria, 55 , tocant a diputació.

Bona tele i molt bona teca.

ddriver ha dit...

rita
un parell de dos
Joana
al novembre,ja queda menys
chamb
No es pot aparcar aqui on dius,em de buscar llocs on no tinguem problemes amb els porcs

Anònim ha dit...

La de la foto es la cantante de Amaral?.

Y que buena frase la de tu amigo,jajaja.

... ha dit...

A mi també m'agraden més els bars que posen música, jeje.

I així que vas pujar a l'Amaral. Carai amb els taxistes, sempre penso que veieu de tot. És interessant.

Veus a mi em passaria al revés, segurametn coneixeira abans a l'Amaral que aquests nous fitxatges del barça i buenoooo per no dir els dels altres equips, aquests encara que em passesin 10 vegades per davant, no els coneixeria mai.

Anims!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Uala!!! la de Amaral pel teu taxi!!!
Jo prefereixo bars amb música, si posen el cartellet del partit que toqui es que ja ni entro... XDDD
A no ser que sigui la f1, jejeje

ddriver ha dit...

anonim
si es Amaral
Nits
Mira cada loco con su tema no?jo es que la musica de sempre l´escoltat pero mai l´he mirat i em vaig quedar amb la cara d´ella i els que anaven amb ella,que deurien ser d´un altre grup perque parlaven que havien comprat un escenari nou de 40m i bla bla bla i vaig pensar..que bacilons deuen tindre una orquestrina de res..
Cafeambllet
Pero si el futbol dura dos hores despres ja poden posar musica