dilluns, 4 d’agost del 2008

TRIO

Una de les moltes escenes tendres que es van viure ahir al aeroport,es aquesta

El millor entrenador de l’historia del futbol recullin el seu net,ell es el de la samarreta rosa i el de taronja es l´Angoy.

Aquet cap de setmana el taxi ha donat tema per omplir tot el mes d´agost em sembla.

Divendres de matinada o dissabte,no recordo ja.M´aturen a la discoteca Arena,una parella.Ella seu davant i ell darrera.En seguida vaig veure que allò no era normal,com res del que portes d´aquet lloc.

Ella era una trentanyera de molt bon veure,una lleona,en seguida ho veies i ell una floreta.

Ella de repent,va i em fot la ma a la cuixa,bieeen!!Segueix acariciant-me tot el que vol per nomes el preu de servei de taxi i dient-me cosetes..de repent em fot la llengua a l´orella

-eiii que jo em dutxo cada dia,no cal que em llepis

-vols pujar amb mi,a casa meva?

-home depèn a que pugem

-a tu que et sembla?

-que pujaré

Seguim i el de darrera em mirava amb una cara que no m’agradava,un pavo molt estrany.

Anem fent el camí,i l hi dic a ella

-a la flor aquesta de darrera,on la deixem?

-no ell ve amb nosaltres

-be,mentres estiguin separades les habitacions..

-no no ell entra en el tracte,ens ho fem els 3

-però que dius paiassa?,jo amb tu el que vulguis pero aquet ni mirar,vamos com a molt si vols l´hi foto una pallissa pero de trios d’aquets ni parlar-ne

-aleshores no hi ha tracte

Aleshores les seves carícies van ser mes...mes insistents diguem..per intentar convencem

-no t´esforcis,no accepto aquestes condicions

-tu mateix.tu perds

-o potser perds tu que et quedes amb la flor,ja veurem que fas

-que cabró

-veus?tu mateixa

Al final tot perdut

Envio un sms al Isidro

“vols fotre un polvo gratis”

2 segons i contesta

-donde?con quien?

-una noia de 35 anyets,gratis

-voy voy

-Esta molt bona i es una lleona

-donde esta el fallo?

-en el pack has de xafar li l´almorrana a un desviat

-vete a la mierda

EL LLORO DEL TAXI

Un altre exit dels 80,els jules tropicana,la foto del disc la vaig fer del dret pero no se perque collons surt girada,vaaa es estiu

8 carreres:

Lula ha dit...

Sou uns estrets tio!
Pobra floreta, igual amb un parell de mastegots i mirant des del passadis l'home ja hauria estat content....

Amb les ganes que tinc jo de fer un trio!!!



Ja, ja,jaaaa
Besotes!

ddriver ha dit...

Cristina
si si per aixo sobretot
Lula
i si s anima la floreta que?qui la para si jo estic enfrescat?
Jo trios tots els que volguis per amb unes altres condicions

Anònim ha dit...

Joer,que cosas te pasan,jeje,
yo en mi próxima reencarnación creo que me voy a hacer taxista en Barcelona.

Jordi ha dit...

jajaja Quines peripècies company!! Vas fer bé no acceptant. No sé qui havia de donar a aquí, però com tu rebessis, malaguanyat!!

Júlia ha dit...

A veure si encara t'haurien robat, ep. Pots escriure un llibre, darrerament s'escriuen molts llibres d'anècdotes 'professionals': infermeres, hostesses... Em sembla que el teu seria el millor.

Segur que era una senyora-senyora???

Rita ha dit...

Jo ahir vaig anar al davant en un taxi i no les vaig pas fer aquestes coses... hahahahaha

Joana ha dit...

Una lleona i una floreta. No anem pas bé!
Sort que tens bon ull! ;)

Eva ha dit...

ei és molt fort això...no em puc creure que et passin aquestes coses!!!

vaya tela!!!