divendres, 29 d’agost del 2008

L´ANGLES VOLADOR

Vinga anem a explicar l’historia del altre dia amb l’anglès.

Portem un mes de pena,la gent de BCN o els clients habituals del taxi no hi son i el que transportem últimament...buuuf....molts cops has de mirar al seient de darrera havíem si estàs portant un taxi o un camió de la basura,aquet mes d´agost esta sent dels mes durs. Per la gent i per la foca feina que hi ha.

A cada viatge hi ha un problema o una historia rara o una discussió absurda,...que si podem pujar 5...que no vull tirar la birra...falafels ...gelats...dubtes sobre el camí que agafes...crits...baralles dins el taxi...vomiteres...borratxets...passats de coca...pirules d´altres companys per la falta de feina....discussions amb altres companys que porten la mateixa tensió que jo..

Altres histories personals sumades a tot això van fent una macedònia que diumenge a la nit l´hi vaig fotre la cirereta.

Vaig recollir a dos anglesos amb cara d’assassins,tipus silenci del anyells.

Em van estar emprenyant amb tontades tot el viatge.

Entrant a les rambles anaven cantant per la finestra,molestant a tothom que veien .

Al arribar em paguen i es foten a cantar un altre cop dins el taxi i no baixaven.

A les rambles teníem cua de cotxes darrera,els hi dic que si us plau surtin i van passar,seguien cantant.

Els hi foto un crit ja que cantaven i no em sentirien i un em dona un cop al hombro...baixo del cotxe... i surten corrent...torno al cotxe... i un torna i...obre la porta i diu que la tanqui el porc del aquet...vinga, baixa un altre cop del taxi a tancar la porta i el tio mentrestant la tancava m’aixeca el dit...diu fuck off...me’n vaig cap a ell per fotre-li i nomes amb una empenta va anar a parar 3 metros mes enllà volant.Va quedar ben estes a terra esperant que seguis fotent-li canya,pero paso molt de fer mal de veritat a ningú.

Torno al cotxe i l’altre hooligan ..ve i obra la porta...va tanca-la em diu...surto i l´hi dic tanca-la tu o te la menges!!i es va espantar i la tanca i diu ara quan pugis al taxi te la tornaré a obrir i venen 3 hooligans cap a mi,(aquets sortien del altre taxi i eren amics dels primers)la gent que hi havia per allà a prop em deia que avises a la policia que estan en front i jo que va...aquets merdes m´els carrego jo sol,..l’altre encara no s’havia aixecat de terra i aquets al veurem la cara quan anava cap a ells es van espantar i van marxar.

Jo que en molts anys mai m´he barallat i veurem en aquets fregats...un negre borratxo que corria per allà em deia tu tu eeres muuu fuerte eh?

Em fot molt barallar-me,mai ho faig i motius no té’n falten al taxi.

L´altre dia vaig explotar. ,..jo no vaig a la feina de ningú a molestar oi?doncs???

Ara han passat dies i em sap molt de greu el que va passar pero la veritat es que desprès em sentia be,desprès de treure l’adrenalina que tenia dins i recordar el hooligan aquell volant em va fer sentir orgullós de la meva força.

Sempre ho pensava ,el dia que em torni a barallar tindre força encara???,un avi com jo???doncs si,encara soc una roca.

L’anterior vegada que em vaig barallar va ser el 30 de març de 1985,ja ha plogut oi?va ser un policia nacional que em volia esguerrà la celebració del títol de lliga del Barça i va sortir volant també,però això un altre dia millor no?

PD;Dents llargues ahir veient el sorteig de la champions,va i surt Ucraina,amb les ganes que tenia d´anar a Ucraina i jo a USA

EL LLORO DEL TAXI

Avui un disc,que tot i que m’agradava quan el vaig comprar,el vaig anar avorrint. Últimament l´he sentit varius cops i haig de dir que m’agrada la calma amb la que va transcorreguen la cançó.

Es del any 1984 i mai mes es va saber res d´ells,deuen estar repartint els beneficis encara.

5 carreres:

Anònim ha dit...

Tio, t'admiro. Ets el meu heroi. Segueix així.

Assumpta ha dit...

Bé, ja ho saps, eh? Quan acabi la temporada d'estiu una bona netejada al taxi, sobre tot a la tapisseria (restes de falafel, gelat... vomiteres ecsss!) :-)))

La Ligaaaaaaa del 85!!! la de Venables!! la que vàrem haver d'esperar ONZE ANYS després d'haver-ne esperat CATORZE!! i et volien espatllar la celebració?? Un merengue, però segur, eh?

(Falten 57 hores i mitja)

Anònim ha dit...

Bueno,hiciste lo que tenias que hacer,un pequeño susto le viene bien a estos hooligans prepotentes.

Rita ha dit...

(Ara ens munta una companyia aèria... No sé on anirem a parar amb aquest ddriver!!!) ;-)

Anònim ha dit...

underlined visions chancellors riots congdon dictionaries penetrates neri bucharest cease technicians
semelokertes marchimundui