dissabte, 16 d’agost del 2008

GRACIA I ARENQUES

Anit festes de la cotxinera de Gracia,anar allà a recollir gent es anar allà a recollir problemes,la putada es que sobre les 3 de la matinada la merda s’estenia ja per totes parts.

Son gent que mai agafen taxi,i volen pujar amb la birra a les mans..i perquè els 4 euros de baixada de bandera??...i puc fumar???...i???...buuuf el meu col·lega diu que ho fan per posar-nos a proba. Doncs que no facin moltes probes els kumbes aquets,ahir mes d´un es va quedar a mig camí.

Menys mal que avui hi ha metro i la merda anirà per sota.

Sort que sempre hi ha iaies simpàtiques que t’alegren la nit.

Vaig recollir a una binguera i diu

-a Rio de Janeiro

-coi,millor que vagi amb avio,que amb el taxi l´hi sortirà molt car

-no,no a la avenida

-ahhh!!pensava que marxava de vacances

-mis vacaciones estan en el Bingo

-pero amb aquesta pasta podria estar a una plageta de la costa brava

-playa???Ahora llego a casa,pongo los pies en remojo,un arenque colgando en frente mio i un ventilador i es como si estuviera en una playa de la costa brava,que te parece?

-molt be em sembla,solució econòmica

EL LLORO DEL TAXI

6 carreres:

Rita ha dit...

Quines iaies més xules i simpàtiques que et trobes darrerament eh... ;-)
Bona nit!

Lula ha dit...

Nen!!!
Qualsevol que et senti dirà que ets un fatxòs!... pubrets kumbes..

Jo vaig pillar taxi anit, i era un xicot no gaire gran, vaig pensar que potser series tu, i mira, em va fer molta gràcia.

Besotes!!

ddriver ha dit...

rita
Si noia,sort d´elles

ddriver ha dit...

lula
Pobrets kumbes??que aprenguin a comporta-se no?jo no vaig a la feina d´ells a vomitar alla,ni a canviarlis la musica,ni a obrirlis la finestra,ni a parlarlis amb despresci perque ells treballen i jo miro com treballen,ni vaig alla a dubtar de si fan be la seva feina...si no saben comportarse amb la gent que esta treballant...
No crec que fos jo lula,jo porto el cotxe groc i negre

Anònim ha dit...

Bueno,vaya dos frases las de la señora,mis vacaciones son el bingo,y lo de remojar los pies,lo que encierran solo dos frases.

Anònim ha dit...

Bueno,vaya dos frases las de la señora,mis vacaciones son el bingo,y lo de remojar los pies,lo que encierran solo dos frases.