dilluns, 11 d’agost del 2008

FALTEN 10 DIES

Avui no ha passat res destacable al taxi.Be,que ens han fotut un tute de pencar que ja no estàvem acostumats i a ultima hora tots teníem una cara d´estar desfets....Deuen haver obert les portes del pueblo i hauran marxat molts taxistes cap allà,suposo.

Si si falten 10 dies nomes!!!Per una de les coses que em fa mes il·lusió aquet estiu.

Noooo,encara no,d’aquí 10 dies no marxo cap a Niuior encara.

Falten 10 per una sorpresa que us volia explicar mes endavant però es que jo no em se aguantar les sorpreses,quan feia regals a la meva ex,sempre els acabava donant abans per ansiós,em feia mes il·lusió a mi regalar que al regalat.

La sorpresa es que d’aquí a 10 dies,aquet bloc sortirà a la premsa per tercer cop,que jo sàpiga.

Fa uns dies,una bona escriptora,com es la Llucia Ramis em va entrevistar.

Aquet estiu al seu diari estan fent una sèrie de relats de gent que treballa a Barcelona,i un dels que sortirà serè jo i el meu taxi,a pagina completa i amb foto..que us pensàveu..a un raconet al costat de les esqueles???Eiii que aquí hi ha nivell..eiii i peazo foto,feta per un crack de la fotografia també.

Aquesta sèrie de relats surten al diari “el mundo”(un requadre a la dreta hi ha el link dels relats que hi ha publicats fins ara)i de moment,ho estic seguint,als altres,i es xulo,m´esta agradant molt.Pero hi ha algunes coses que vam comentar aquella tarda que espero que no surtin al article,a vegades xerro massa,estic patint.Pero va ser molt divertit.

Ja se que al diari “el mundo”es l’últim en que imaginàveu veurem vosaltres però mira,no te res a veure amb política i segur que serà molt guapo i que coi a mi em fa il·lusió.

Apa comencem la compte enrere queden 10 dies

EL LLORO DEL TAXI

Avui un altre crack dels 80 Mr Narada Michael Walden,be als 70 ja tenia varius exits,a part de col·laboracions amb Aretha Franklin,Ray Charles o Dianna Ross entre moltíssim mes.

Els seus exits son infinits fins al 2002 i suposo que deu seguir un dels mes coneguts es el gimme gimme gimme pero avui escoltem tonight I´m allright

5 carreres:

Anònim ha dit...

Ja tinc ganes de veure què és això que et fa patir que vas dir.

Rita ha dit...

Mare meva com s'està posant la blogosfera... Un altre blocaire mediàtic! :-)
Mai he comprat El Mundo, per prometo comprar-lo el dia 21. Felicitats, nano!
Ah! i la música.... supermegaguai!!! (Estic ballant i tot! hehehehe)

Joana ha dit...

És que un no pot ser 2 important"...
Aixxxx al Mundo ;)))))))))
Felicitats!

Eva ha dit...

eiiiii felicitats doncs!!! ha de molar això de tenir un blog tan mediàtic!!!! me¡n alegro per tu!

ddriver ha dit...

ANIOL-Ja veurem
CRISTINA-Si soc com Deu ja casi jaja
RITA-Ara ja nomes faltara el tomate
JOANA.Si JOANA tot no pot ser,jo hauria preferit a la revista del Barça..
EVA-Ja t ho explicare