diumenge, 10 d’agost del 2008

BRONCA RUSA

Desde avui tinc una cosa clara mes a la vida.La meva propera parella no serà pas Russa.

Aquesta nit he portat una parelleta de Russos.Nomes pujar,podor a alcohol a sac,els dos ben bufats.

Aqui han començat a discutir,pero això es discutir,la resta tonteries.Segur que voldrieu saber quines coses es deien però no han posat subtítols i jo també m´he quedat amb les ganes.

Primer desde el port Olímpic fins a Marina/Pujades anava guanyant ell,contundent amb els seus crits i marcant el ritme de la discussió.

Pero a Marina/Pallars ha començat el contraatac femení i tela,tela marinera.No se que collons l´hi ha dit,pero amb el to de despreci que l´hi ha parlat la resta del cami,jo pensava que ell l´hi fotia un volet,a mes uns crits i gestos...A mi em diu tot allo i baixo del taxi.

De fet ell ha aguantat fins a Can Collons menjant-se el marron,pero al baixar l´hi ha fotut una patada a una paperera..que per mi que s´ha trencat el peu i tot.

Les discussions aquestes son normals dins el taxi,sobretot entre guiris,masses dies seguits amb la dona al costat,molt d’alcohol,algo mes que el alcohol..

Les Italianes son escandaloses pero mentres et criden els hi donaries un peto,les franceses s´ho prenen molt en serio i acolloneixen sense cridar,les anglesses vomiten quan discuteixen(aixo es nomes estadística,nomes he vist una anglesa discutint amb la parella i va vomitar)Les Dominicanes baixen del taxi en marxa(també es estadística. D una mostra d´una individua,el cent per cent fa això)i les espanyoles buuuf..son unes histèriques moltes.Les Catalanes pse pse,es pot passar la bronca,pero una mica sobrades discutint i les Equatorianes criden i ploren al hora

Vaig tatxant països jo amb el meu casting particular.

EL LLORO DEL TAXI

La BBQ Band es una banda funky de principis dels 80.BBQ vol dir Brooklyn,Bronx and Queens,tres barris de NYC.La gent de Manhattan anomena aixi als d´aquets barris BBQ,que tambe utilitzen per designar les barbacoas.Quan diuen el bar es ple de BBQ,no es ple de barbacoas sino de gent d´aquets barris.

Un dels fundadors el Jaques Freds Petrus,tambe integrant d´altres grups com Change o Peter Jaques Band.

Aquet maxi va sortir l´any 81 i enseguida va arribar a numero dos de la billboard,era el seu primer disc i primer exit


5 carreres:

Anònim ha dit...

Bueno,pues menos mal que nos queda Portugal.

Rita ha dit...

Frase genial... la dels subtítols! hahahaha

Anònim ha dit...

jajajajaja!!
+Bon escrit.
M'ha fet gràcia això d'anar tatxant nacionalitats!!!
Deu ser tota una aventura portar un taxi, ehh!! M'agradaria veure-ho per un foradet!!
Un petó

Eva ha dit...

jajaja em molen els teus estudis sociologics ehh jejejej estadistica pura!

Anònim ha dit...

Et recomano que mai, mai, però MAI, hagis d'aguantar una bronca meva.

Sóc molt intensa en tot. Ja,ja,jaaa!!

Besotes
Lula