dimecres, 13 d’agost del 2008

BINGUERES

Aiiii fa dies que no hi ha molt a explicar,molta calor i prou.Quite el aire acondicionado,ponga ell aire acondicionado,yo quiero abrir la ventana,por favor cierre la ventana que hay mucho aire,no me puede desbloquear el mando de la ventana?

Buuuuuff això es el que hi ha,som tants i tant diferents tots,per parar boig.Jo trauria les portes directament i apa.

Però entre tanta varietat ens dividim en col·lectius per els costums i comentaris que fem.

L’altre dia a Gran via/Pau Claris dos iaies,eren grans ja,m’aturen el taxi.Dos siluetes que m´eren molt familiars.

-porti’ns a ...

-molt be

-es que venim de fer un bingo sap,un dia es un dia,i ens ha tocat avui

-bien així hi haurà bona propina

-coi,si ho se no dic res,per un dia que sortim,no pensi que ho fem sempre

Aleshores vaig recordar,aquelles dos siluetes,estan sempre esperant un Busnit a una parada propera.Cada nit les veus.Et crida l’atenció perquè no son hores per elles,o com a mínim no es el mes normal de veure a la nit.

Sempre quan vas amb el taxi i les veus penses que t’aixecaran la ma,on han d’anar aquestes a aquestes hores en Busnit?i per això t´hi fixes.

Deuen anar al bingo cada nit i el dia que toca deuen tornar a casa amb taxi,4.70eur!!!

El que parlava,tots els que surten o van al bingo sempre expliquen el mateix,..no es pensi que jo vinc cada dia aquí,avui perquè estava aburrida...Snyora jo no penso,jo la porto.I al endemà la veus baixant d’un altre taxi.

No cal que es justifiqui la gent quan va a un lloc,nosaltres els portem i prou i menys que es justifiquin amb mentides.

Els que van de putes fan el mateix,..jo no vinc mai,avui mira m’ha donat per a aquí però nomes vinc a prendre una copa.

Desprès vas a cobrar la comissió i ha fotut 2 polvos i 3 copes.Si no cal justificar-se,que vagin on vulguin però que no ens escalfin molt el cap,si estem farts de veure de tot.

Sempre hi ha el xuleta també,el portes de putes,..ahora voy a meter dos o 3 polvos aqui i pa casa...molt be campió!!...desprès vas a cobrar la comissió i nomes s´ha fotut una coca cola.

EL LLORO DEL TAXI


Una altre de les grans bandes dels anys 80 va ser la Nick Straker Band,fundada per en Nick Straker.Eren una banda anglesa i el seu primer gran èxit va se aquet a walk in the park,desprès vindrien un munt d´exits fins l´any 87.

A partir d’aquell 87 en Nick Straker va continuar en solitari,com ja ho havia fet abans de muntar la banda

4 carreres:

Rita ha dit...

Et van donar bona propina o no? ;-)

ddriver ha dit...

Rita
Que va!!la gent gran a partir de no se quina edat no han de donar es veu

Eli ha dit...

Ja,ja,ja 2 o 3 polvos y pa casa...
Si segur que no se li aixecaaaaa!!!!
Mira m'ha fet gracia...
Jo t'entenc, però també t'haig de dir (i mira que agafo poques vegades un taxi) que també hi ha taxistes que et donen conversa i a vegades no en tens ganes de parlar... Ja pots mirar per la finestra ja... que ells continuen... Que si que calor.. que si esto y lo otro!!!!
Ha d'haver de tot en la vinya ....
;-)

ddriver ha dit...

Eli
Segur que n´hi ha pero sempre depen de la clienta tambe,..a vegades val la pena seguir ho intentant fins que baixa,amb altres no cal.
Encara que t haig de dir que es molt incomode fer un viatge amb algu que no diu res