divendres, 22 d’agost del 2008

DIARI EL MUNDO ¡¡¡GRACIES!!!


Ahir vaig treballar la mar de content tot i que els taxistes del pueblu ja han tornat i no hi ha feina per tants.

PD;Quan em desperti ja buscare el link d´internet per possar-lo okis?

EL LLORO DEL TAXI

Avui per estrenar reproductor la meva canço


Discover Alicia Bridges!



27 carreres:

Xavi ha dit...

No et podràs queixar pas, t'han fotut una foto ben grossa! Tota una plana per tu!

Herois ha dit...

M'ha agradat llegir-ho! Bé pels d'El Mundo!

Salutacions heroiques!

Aquiests dies tenim moltes alegries a Beijing! jajajajjajaja

Bon agost, o el que queda!

Rita ha dit...

Hehehehehe taxi writer!!!! D'aquí a Hollywood, nano! :-))

Rita ha dit...

Ei, ei, com que la teva cançó!!!!!!
Aquesta cançó és de molts, nano, i, concretament a mi, escoltar-la em fa molt feliç.

Roi ha dit...

felicitats x l'entrevista company!
ara encara lligaràs més ! ;-)

Salut

chamb ha dit...

mola tio¡¡¡

i l article esta molt bé

Anònim ha dit...

Muy buen articulo!bien escrito!
Me he quedado impresionado con lo del actor Angel de Andres,pero claro,una cosa es lo que representan como actores,y otra cosa lo que son,tb me ha sorprendido lo de Arturo Fernandez,se creia que iba al hotel del emperador Carlos V,jaja.

L'Avi ha dit...

Benvolgut Ddriver, m'ha encantat llegir l'article. Una felicitació a la Llucia Ramis i una altra per a vostè, ja que si no li hagués explicat les seves experiències, no hi hauria article.

Anònim ha dit...

"xupacàmarass""
hahahaha
has tingut el teu dia de glòria ehhhh!!!
Jo em conformo amb els 5 minuts de glòria que et deixen en algunes feste4s majors epr a que pugis a l'escenari a fer el gansu XDDDD
Un petonetttt
(p.d. per cert.. llavors ets company d'esport?? *puntualitzo no d'afició jejejej)

ddriver ha dit...

xavi
aqui hi ha nivell eh?
herois
Gracies,m´ho imagino,en plena orgia d´esports sense pilota,deus estar com un pescador en una piscifactoria,pasare a veure que em tret de bo de tot aixo jaja

ddriver ha dit...

rita
D´aqui a New York!!
roi
Gracies Roi
chamb
Ho celebrarem amb una T oi??
Gracies crack
Mangas
Gracies,e sta muy bien el articulo,los actores de televisiond ejan mucho que desear i al otro como lo parodian como un creido me sorprendio lo agradable que era

ddriver ha dit...

L´avi
Moltissimes gracies
Cristina4 duros i estas subscrita jaja
Com que la canço es de la pelicula aquesta????aquets impresentables de la pelicula l´han agafat,jo a la discoteca tenia un single del any 1978!!I un maxi posterior,pero anterior al 89 que vaig plegar.La peli es del 95

ddriver ha dit...

mi
En premsa escrita es el tercer dia de gloria pero quet es espectacular per la foto,l escrit,la pag sencera...
ex-company!!!i d´aficio???Nomes n´hi ha una posible per la gent d be

Assumpta ha dit...

Hola!!

He clicat sobre la imatge de l'article i l'he pogut llegir tot!!

M'ha fet molta gràcia això que les teves vacances les marqui l'agenda del Barça jaja...

Jo de joveneta anava a classe amb una ràdio petita si jugaven i ara, de gran, si he de ser a un altre lloc ma germana o mon marit m'informen via SMS... si no és així sóc capaç de deixar d'anar a alguna reunió (no estic parlant de reunions d'empreses ni coses "d'alto copete", eh? jaja son reunions parroquials, que tenen la mala punteria de caure sempre en dies de Champions)

Ara m'has amoïnat amb això que dius d'en Pep!! Homeeee!! Confiem en ell!! Què jo no vull patir per tercer any consecutiu, eh? Nooooo!!!

I molt bó això dels teus pares de "castigar-te" aprenent francès i anglès!! :-))

ddriver ha dit...

assumpta
en guardiola??jeje esta feta l´entrevista abans de jugar cap partit,pero aixo es el barça i no estem per fer probes,ojala vagi be.
Jo vaig perdre una feina i tot per anar a wembley,no em deixaven anar i be jo vaig anar evidentment primer es el barça i al tornar tenia el finiquito preparat,va ser una sort

Anònim ha dit...

GUAPUUUUUUU!!!

Arribo tard i tal, però moltes congratulations

(és el teu careto el que surt?!?!?)

ddriver ha dit...

lula
menys mal que algu es fixe amb el personatge de la foto!!!
La meva iaia ja ho deia que era guapo!!

Assumpta ha dit...

Ostres Ddiver!! Fins i tot perdre una feina!! Si jo fos en Laporta et donava una insignia d'or i brillants!!

Joana ha dit...

Ja diràs l'enllaç. M'agradarà llegir-lo.
Felicitats!!! i bon cap de setmana!

Joana ha dit...

Ja l'he llegida! Molt ben feta!

Deric ha dit...

apala!!! i quina foto!!! penja el link!!!

ddriver ha dit...

JOANA
Gracies wapa
Deric
No trobo el link noi,de moment.

ddriver ha dit...

assumpta
Primer es el primer,que es aixo de prohibirme a mi anar a veure un partit del Barça?feines n´hi ha moltes

Anònim ha dit...

ei tiu!
al bar on esmorzo cada dia només hi havia disponible el diari el mundo! :( i dic, va...he de "passar pàgina" com sigui mentres algú no allibera la premsa.jejeje. I em topo amb el teu reportatge, i noi..portava 3 dies dient-me, "Has d'entrar al bloc del taxista aquell" i fins ara! m'he llegit unes quantes historietes, he rigut moltíssim! Lo de ser culer, no t'ho he tingut en comte, però la resta molt bé!

jeje...visca el taxi driver i l'espanyol!
( no deixis mai d'escriure, ets un crack!)

ddriver ha dit...

anonim
Primer felicitats perque ahir ja vareu guanyar una copa.;)
I tot seguit moltes gracies per llegir-ho i benvingut.
No penso deixar ´escriure de moment

Mikel ha dit...

ei ei ei ei eiiiiiiiiii mooooltes felicitats crack!!! una entrevista molt interesant sobretot aixo del blog secret jejeje ;-P

Deric ha dit...

:(