divendres, 4 de juliol del 2008

AVUI LA MES SIMPATICA DE LA FIRA


Avui últim dia de la fira i de les xurrys espectaculars,quina pena,tornarem a la mitja baixa de sempre,alcoholitzada i xinxona però es el que hi ha,i de fet del que vivim els de la nit.

Avui tot i tindre festa he fet unes horetes de dia,quin tràfic!!!!!!!No se com podeu!!

En aquestes horetes no he agafat cap Català,serà la crisis???

Els primers que he portat,eren dos noies de la Gran Bretanya,en serio eh?eren angleses,una estava per estrellar el taxi en terra de ningú i que mai mes ningú vingués a recollir-nos...els segons i els tercers eren alemanys,els quarts una família italiana,desprès una xinagirl i un altre cop dos paios from Italy,desprès holandesos...un Paki i tot,uns USA com no al Arts!!...keep the change man...que grans i bacilons son...dos noies Holandeses....res a dir tu,amb la boca oberta anava tot el rato,desprès dos espanyols de Gracia,no sabien o no volien parlar Català...dos noies franceses..olalalalaaaaa...visca el bread and butter....amb un pitet anava jo tota la tarda,fins i tot el Isidro m´ha enviat un sms i deia així dona gust,....un tio negatiu com jo,enseguida l´hi he contestat esperat a la setmana que ve,ja veuras...

I la ultima,la ultima ha estat la crack de la fira per tot...per maca,per simpàtica,per espontània,per divertida,per ser una bona actriu i una fantàstica model i sobretot per anar de puto cul!!!

M’ha posat les piles,jo anava ja pensant amb el retiro i ha entrat al taxi i ho ha revolucionat tot allà dins.

Teníem mitja hora per anar de baix de les rambles a dalt de gracia,recollir roba i a la part alta de la ciutat i desprès marxar cap a no se on del poble sec i a les deu entrar a la passarel·la com si res i lluir el modelet de torn.

-O sigui que corre nen

-Ja però tu vas de cul i jo em jugaré els meus punts

-Ho sento

Amb ho nerviosa que estava enseguida m´ha traspassat a mi els nervis

-Va noia,posa cara de parturienta que anem

-Ok,soc actriu i de les bones o sigui que no problem

El tràfic impossible,ella cada cop mes nerviosa i jo ja soc nerviós de per si....Ha estat la primera en utilitzar el meu taxi com a camerino....nomes em faltava a mi això avui..que un no es de pedra!!!!!!!!

El taxi l´han utilitzat per tot ja a aquestes alçades,de niu d’amor,de motel,de vestidor de travelos,de narcosala..però de camerino encara no....quan s´ha posat la crema aquella per aquelles cames tant llargues...tot perquè brillin a la desfilada...

-es necessari??

-jeje mira endavant i corre!!!

Anàvem be de temps però a casa seva em trigat mes del compte i ja no se com haurà acabat la pel·lícula,la segona part del recorregut ja no anàvem just on time i la tercera part l´han portat uns amics seus.

Però de llarg,ha estat la mes simpàtica de totes i la mes espontània,sinó hagués utilitzat el meu taxi de camerino,també diria que de llarg ha estat la millor de totes les que he portat aquesta fira

12 carreres:

Carquinyol ha dit...

Hauries de crear el premi ddriver al millor espècimen B&B !!

Bé, directament t'haurien de contractar els del B&B per a donar-lo, què nassos...

Anònim ha dit...

Avui he sentit no sé què d'una obra de teatre sobre experiències de taxistes... Ho deien al programa del Basté a Rac1.

Lula ha dit...

Home, donx jo a la feina avui ha estat un dia una mica estrany i trist, així que me n'alegro per tu.

Besotes

... ha dit...

Jo flipo amb les coses que et passen :D Per tu cada dia és una aventura...
Segur que tindreu molts problemes els taxistes, però avorrits no esteu oi?
Salutacions!!!!

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Si taxi oficial del bread and butter..encara que a tots els taxis deu pasar mes o meenys el mateix aqueets dies
ANIOL
N o hi vagis!!!
LULA
Gracies Lula
NITS
A vegades un desitjaria abrurrirse mooooooooooolt

chamb ha dit...

aquest post requereix una foto¡¡¡

Anònim ha dit...

ddriver: val val, tampoc hi hagués pogut anar ja que diuen que s'ha acabat, que ara se l'emporten de gira...

despedida ha dit...

Acabo de trobar aquest blog, molt interessant. Dóna per molt això de pujar tanta gent al taxi.

Enric Caujapé ha dit...

No se si fer-me taxista definitivament....

ddriver ha dit...

CHAMB
La tinc!!!pero es nomes for me!!
DESPEDIDA
Benvinguda,si que dona si
ORBISON
No ho facis

Afontcu ha dit...

Aquesta és una d'aquelles coses per les que val molt la pena ser taxista...Quina enveja :D

Salut!

ddriver ha dit...

ADRI
Enveja???ver i no tocar...no se no se