dimarts, 24 de juny del 2008

UN ALTRE PREMI


L´altre dia una bona amiga em va donar aquet premi.Que em va fer molta il·lusió.No l´he penjat fins ara perquè he estat pensant i crec que no m´el mereixia.

Tots sou testimonis de les petades que l´hi foto a la nostra llengua al escriure-la,ho sento pero no en se mes.

Crec que m´el deuria donar mes aviat per el carinyo que em tenia i nomes per això el penjaré amb molt d’orgull però no perquè m´el mereixi.

Moltes gracies i com a tots els premis esteu tots nominats.


7 carreres:

romanidemata ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Eva ha dit...

caram no apres de rebre premis eh?
això és bo, vol dir que tens prou reconeixement!

felicitats!

Lula ha dit...

Vinga home!
N'hi ha que no tenen/tenim tant valor de fer-ho en català.

Besotes i felicitats!!

ddriver ha dit...

Gracies Eva i Lula i al eliminat tambe pero vaa es igual

Rita ha dit...

I és clar que et tinc carinyo, això ja ho saps, i, com deia en el meu post, te'l donava perquè
en cada post sempre saps dir una realitat amb una frase genial. :)

Herois ha dit...

Felicitats company! Si que és merescut!

Herois ha dit...

Ara que pensant-ho bé el meu blog potser l'hauria d'escriure directament en castellà. O SIGUI, QUE POTSER ELS DE LA COPE en farien propaganda gratis.