dilluns, 9 de juny del 2008

TORNANT D´UN SOPAR

Anit festa!!!Festa que com molts cops no va servir de molt,nomes per avançar cosetes de casa,be cosetes dels discos,increïblement un 30% comencen a estar a lloc.Doncs avui no tenia res a explicar.Pero molts cops quan passen histories,les apunto al mòbil i allà es queden guardades fins que decideixo revisar-les.

Fa uns dies portava un noi de la meva edat,un xaval.Per el que va dir nomes tenia 42 anyets.

Pujant Roger de Lluria,sento com si estigues plorant.Pensava mira un altre borratxillo que l`hi dona per la llorona.

-Ho sento.Va ser l’únic que l’hi va sortir.

Desprès per Rosselló,ja mes calmat em diu;

-Es que vinc de sopar amb la meva ex

-Tranquil,si no vols parlar ho entenc,no cal que expliquis res

Però que va,ni així em vaig lliurar.L´historia va ser llarga però nomes faré un resum.

-em sopat la mar de be.Em estat de conya,em xerrat com mai.Ens em explicat moltes coses.

-Veus això esta be,xerrar

-Ens em explicat les parelles que em tingut aquet temps,cap de seria ni ella ni jo

-l’efecte xampany nen,quan un es separa es necessari,desprès un es calma i busca altres coses o no,es clar.

-El problema es que la majoria dels que ella ha estat jo els conec i tonto de mi encara l`he aconsellat amb algunes de les histories que m`ha explicat.

-vaja

-jo anava amb molta il·lusió a aquet sopar,per això un lloc especial,tot molt cuidat...per sortir trencat

Bla bla bla bla

Jo pensava mentres ell xerrava,una tonteria així jo nomes la he fet un cop i vaig ser prou hàbil per enganyar a la meva ex que tornes amb mi.Ara ho penso i joder quin risc mes gran vaig acceptar.Si arribo a tornar a casa com aquet no se que hauria estat de mi.

En fi,per sopar amb una ex,s´ha d ´estar ben curat de tot o molt segur del que es va a fer,sinó les conseqüències poden ser catastròfiques,ja ho veieu.

EL LLORO DEL TAXI

A la discoteca no tot era xumba,xumba.Els diumenges a les 8 de la tarda tocaven lentes,moment que molts utilitzaven per culminar histories que s’havien treballat tot el weekend.

Jo era el moment que aprofitava per anar al lavabo.Recordo que evidentment,l’hora de punxar lentes no era fixa.Hi havia dies que tot anava molt be i era una tallada de rotllo parar la sessió amb lentes,el dia que m’enrederia sempre hi havia alguna pedorra o algun il·luminat que venia a la cabina i et deia”eh!!que toca poner lentas”em fotia ràbia que la cosa anés programada i els contestava”però qui vols que balli amb tu??...Aquella...i per aixo vols que pari la sessio?’...Així t’estalvio el disgust”,però al final tenia que claudicar,una que m’encantava posar,perquè et donava temps de sobre per desplaçar-te fins el lavabo i tornar era aquesta.,però en versió maxisingle.

6 carreres:

Carquinyol ha dit...

Pel que contes ella el va deixar a ell no? En cas contrari no entenc la plorera...

Rita ha dit...

S'ha d'estar molt segur d'haver-ho superat tot abans de retrobar-se amb un ex...

Enric Caujapé ha dit...

Doncs jo la mitja horeta de música lenta que es possava a les discoteques la aprofitava com mai, la veritat es que sempre tenia parella per "ballar".....quins temps !!!

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Suposo que si
RITA
A vegades les ganes,l´ilussio..et fan agafar riscos sense calculr les consecuencies
ORBISON
Ja en fas pinta de ser un crack,pero mitja horeta no eh?amb 20m ja feiem,es molt aburrit esta alla dalt mirant com tothom es fot el bistec

Mikel ha dit...

no crec que es pugui ser amic d´una ex

Lula ha dit...

Quan una cosa s'acava, donx s'acava i punto pelota.

El pitjor que pot passar és sempre el millor, també.

Besotesssss