dijous, 19 de juny del 2008

TANGA GIRL

Donde dije digo,digo Diego.Collons ahir a la nit sortien guiris per tot arreu,es va treballar de collons fins les 3 i va estar be tu.

A les dos pujava per Gran de Gracia,i m’atura un altre taxi.Estava aturat(l’altre)amb una parella al costat,ell amb calçotets i ella amb tanga i sostens.

M’aturo al costat del altre taxi i veien el panorama..

-escolta si m’atures per alguna historia rara sexual oblida-ho,veig majoria masculina i no m’interessen les condicions.

Casualment era un company que conec

-no no,en principi no es per aixo.Es que volen que els porti però no tenen cèntims,estaven...i els hi ha pres la roba

-no tota no?

-ja,però jo no els puc portar sense cèntims

-que mirin be les butxaques,o a casa a lo millor tenen cèntims..

-Diuen que no

-doncs?

-els vols portar tu?van a av.Jorda

-esta be això,a tu no et dona la gana de fer favors a ningú i enxufes el marron a un altre

-no però pobre gent..

-doncs ja esta pobre gent,portals.Jo quan m´aturen a mi,si veig que es veritat i no em va malament del tot no m’importa en segons quines circumstancies però a sobre fer-ho perque els companys passen no

-ja pero...

-ni pero ni res,si no vols ferho els deixes aqui,si els porte,mira alegres la vista.i sinó truca als mossos,ells els portaran,segurament els hi fotran una palliça com tenen per tradició però els portaran

Jo vaig marxar,els guiris aquets no se com acabarien,però si tenien que anar així fins l’avinguda d´en Jorda ho tenien clar.

El que no es pot fer es amb una historia així,enxufarli a un company o la fas o no la fas però no pots fotré en el compromís a un altre.

Aiii la lluna plena!!

EL LLORO DEL TAXI

Al 1981 sortia aquet single a la venta “souvenir”un de tants d aquet grup OMD.

Avui estic gos i si vopleu saber algo d´aquet grup de tecno pop del 80 aqui teniu el link

http://www.omd.uk.com/

5 carreres:

Anònim ha dit...

Quines coses heu de veure...
Una mica cabró el company també...

Carquinyol ha dit...

Ja tens raó, ho ho fas o no però no pots traslladar el càrrec de consciència a un altre !!

Anònim ha dit...

Joer,que historias!
y vaya morro el del compañero.

Rita ha dit...

Quina cara el company...

chamb ha dit...

A Gran de Gràcia?

estaven follant? però on? als jardinets de Gràcia?

I havien tret la roba?