diumenge, 15 de juny del 2008

PUTO VILLA I LA MARE QUE ELS VA PARIR

Estic per demanar asil polític a Holanda,ja em varen acollir una temporada i es van portar molt be amb mi.

Aquí no hi ha qui posi la tele o la radio,això es insoportable.Jo al taxi a part de musica escolto programes d’esports.

Inclús les emissores catalanes se’n begut l’enteniment i fan extensos reportatges sobre the fucki´n European Cup,No se perquè ho fan això??el nostra equip es aquet.

No recorden que un estat imperialista no ens deixa jugar?Que utilitzen practiques mafioses perquè no ens acceptin a cap federació,com van fer amb el Patinatge.

A mes la pressió mediatica s’estén a una colla de nens tontets que fan les ones insoportables.Com en Navidad o Nadal dels collons,lÁlonsito d´Asturies,el Perico Gassol...I ara comença el tour i segur que treuen algun tontet per fer-lo servir de santo y seña encara que quedi el 25.

Ells sols aconsegueixen que els hi tingui molt de fàstic amb tanta tonteria mediatica per no res.

Com es pot seguir una selecció que et nega el dret a competir?Perquè hi ha Catalans?Aquets catalans,nomes arribar aquí al nostra club els tindria que fer passar per el despatx,els hi tindria que donar el Finiquito i adéu,molt bones per Heretges.

En Puyol nomes juga be amb el National Team,amb el Barça porta dos anyets que s´ha lluït,perd la posició constantment,sort a tingut aquest any del Milito que el corregia.

En Xavi desfruita jugant amb aquells,mou el equip com ell vol,es l’autèntic cervell,quan juga amb el Barça,el mèrit mes gran que te es haver salvat a Van Gaal amb un gol a Valladolid.Aqui es fot un fart de fer passes laterals i alentir el joc que fot pena,es incapaç de fotre un passe vertical com fot l´Iniesta.

La meva selecció sempre ha estat Holanda.Quan al mundial del 74,quan el mon era normal i els veïns no es classificaven per cap campionat de res,jo estava malat.Vaig tindre unes febre que em varen deixar al llit 3 mesos.Em van instal·lar una tele davant el llit i vaig veure tot el mundial 74.Em vaig quedar enamorat d’aquet equip.Encara em se l’alineació que va jugar aquella final a Munich.El seu futbol em va meravellar,desde aleshores no he volgut cap altre futbol que aquell,i al nostra Barça el vam arribar a tindre durant uns anys.Era un paler veure qualsevol partit.

Aquell any tambe vaig comprovar que Deu existia i vestia la samarreta d´Holanda amb el numero 14.

Amb els anys vaig arribar a coneixer a Peter Schjrivers,porter suplent d’aquell equip,un orgull per mi,jop feia de porter també.

Desprès quan vaig treballar a Holanda,em vaig acabar d’enamorar d’aquella gent i el seu pais.Vaig tindre la sort de veure d’anterior Eurocopa alla.El país,sempre verd,es va tornar Orange per tot arreu.Arribaves a una benzinera i tot era taronja,bufandes,perruques,gorres,samarretes...Passejaves per qualsevol carrer i tothom anava vestit de taronja.Recordo que tothom tenia un sentiment de país com mai havia vist en lloc.Totes les cases tenien la bandera d´Holanda als balcons,cotxes amb banderins...el resultat de l´eurocopa va ser un fracàs però va ser una gran experiència,entrar als coffes i veure els partits amb ells.

Tant esperit nacional pot sembla com els de la roja,i res a veure.Aqui ho fan fanfarronejant del equip.menyspreant als rivals,perdent l’estil per la boca.Els Holandesos son molt diferents,son humils,son conscients de les seves possibilitats com país petit,però potser perquè viuen molt molt be,estan per sobre de moltes coses i la manera de tractar qualsevol tema es molt diferent que aquí.

Per tot aixo HUP HOLLAND!!!L`unica bufanda que tinc d´una seleccio Nacional

8 carreres:

Deric ha dit...

ja tens raó!!!

Joan Safont ha dit...

Uff, jo estic fins als nassos. TV3 fa angúnia, tanta selecció dels collons... Jo com que sóc un enamorat d'Italia, sóc azzurro.

Lula ha dit...

Jo passo bastant, però vaig veure per pura casualitat, part del partit amb França i ja he decidit que tb vaig amb Holanda.

A part que m'agrada molt el taronja, que tb influeix....


Besotes

Roi ha dit...

Company! a part de ser els dos de l'Everton tenim una altra cosa en comú: Jo també vaig viure a Holanda, poc temps però.
Tot això que has explicat m'ha recordat el Mundial del 98! Jo era allà i va ser genial! quin ambient! tot taronja i banderetes...
En aquell moment jo treballava en una empresa d'allà. El pa que ens portaven per esmorzar era de color taronja! I al magatzem, els toros portaven les banderes! tota la cantina també estava decorada. Bé, les dues cantines, la de fumadors i la de no-fumadors...
Quin "colorido" tu!
Salut!

ddriver ha dit...

DERIC
Clar que si
JOAN
Desde que tv3 es sociata que vols?Jo si Holanda no guanya la meva segona opcio es Italia
LULA
Ets inteligent,bona opcio
ROI
Jo repartia amb un trailer per alla i a un magatzem em va sortir un tio a recollir el pedido amb una perruca taronja i a la cara duia pintada la bander d´holanda.Jo tenia la central a Barnavel a prop d Ede

Anna ha dit...

doncs què us he de dir, jo estic a holanda ara mateix i és una bojeria. Sobretot amb lo bé que estan jugant, que ni ells s'ho poden creure!

Aquest any, a més, un supermercat s'ha inventat els Welpies, uns lleonets amb el pèl taronja, blau, vermell o blanc (per la bandera i la selecció) molt graciosos que et trobes per tot arreu. Els podeu veure aquí: http://es.youtube.com/watch?v=OaIdhFPMET0 (és l'anunci de la tele ;) )

Unknown ha dit...

¡¡CAMPEONES, CAMPEONES,OE,OE,OE!! Soy catalán, pero la gentuza como vosotros me da asco.Y como dijo Xavi Hernández:¡Visca Cataluña y Viva España!

ddriver ha dit...

Català? un botifler bastard potser si