divendres, 27 de juny del 2008

GRAN NOTICIA

Avui un post que no volia penjar fins d’aquí uns dies que ho tinguéssim tot lligat pero com ja casi esta tot i estic supercontent,no me´n puc estar d’explicar-ho.

Fa molts anys que tenia una il·lusió,a part de veure deseperixa Espanya i el Real Innombrable..Era viatjar a Estats Units,mai ho havia pogut fer per diferents histories que la vida et porta i un va aplaçant els seus somnis.

Fa uns 6 anys em van proposar anar a treballar a Miami,amb unes condicions immillorables,i no vaig acceptar perquè estimava molt a la meva dona i no era possible traslladar la família en aquell moment.Als 6 mesos em vaig separar i desde aleshores encara m’estic estirant dels cabells.

El somni es va anar aplaçant i aplaçant,cada cop per alguna putada d’aquestes que la vida et te prepara...

Però...aquí esta la gran noticia que no em deixa ni dormir,al novembre,quan ja porti un any a l’empresa que estic ara,MARXEM A USA!!!!!

L´Isidro i jo ens em liat la manta al cap i anem a fer les Ameriques,be una petita part nomes però serà algo gran!Un premi molt gran a uns ultims anys que han estat molt durs..

Primer anirem a New York uns dies..calculem que 7 o 8 d´allà anirem a Philadelfia,pujarem corrent les mateixes escales que en Rocky(prometo fer-ho amb la samarreta del Barça i una estalada),desprès anirem a Washington DC i finalment Chicago a fer una mica el Gangster.

I això tant tonto per els demes,per mi es la gran noticia,porto uns dies devorant guies,pagines webs...


La putada de tot aixo es que el Barça no podra comptar amb nosaltres fins a vuitens de final de la Champions,dura decissio pero ja esta.
Pd:Si algu te informacio per compartir ja sap

10 carreres:

Xavi ha dit...

Moltes felicitats doncs. Espero que t'ho passis molt bé pels EEUU i que portis moltes històries interessants.

Carquinyol ha dit...

felicitats!! espero que us ho passeu d'allò més bé. No oblidis de ficar a la maleta un exemplar de l'Al-Corà i una pistola d'aigua, diuent que així t'ho passes d'allò més bé als aeroports !!

Rita ha dit...

Moltes felicitats!!! I que tremolin que arriba el taxidriver de debò, res de de Niros ni sucsedanis... :)

Anònim ha dit...

Espero que teu passis molt i molt bé, ja ens aniràs contant els preparaments, ja ens contaràs que tal és l’altra part del “txarco”.

Rita ha dit...

hehehe volia dir succedanis... uff

Lula ha dit...

CONGRATULATIONS BABY!!!

Comprenc molt bé la teva dèria, els EUA tb em criden molt, bé, determinades ciutats, no tooooots els estats és clar.
NY no te la pots acabar mai, això imagino que ja ho saps, Philadelphia a mi no em va molar gaire, Washington és un must... les altres no les conec.

Ei!! fes moltes fotus i posteja... bé, encara falta, ja ens explicaràs els preparatius.

Besotes!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

ehhhhhhhhhhhhhhhhh que lindooo tener planes y tener la cabeza organizandolo todo¡¡¡¡ con ilusion¡¡¡ que bueno..y mira a lo mejor te haces amigo de aglgun taxista que te haga un sitio para trabajar ehhhh
un beso grande y a aprontar todo para el super viajeee

ddriver ha dit...

XAVI
Gracies
CARQUINYOL
No colaria,no fem cara moros
CRISTINA
En secret es l´unica manera de que sorti be.Italia??mmmm enveja..
RITA
Ja estan tremolant :)
LULA
Anit varem decidir no anar a Philadelfia per el que estem veient de NY,ens faltaran dies..estem veient a la guia mooooolta feina a NY.
ANDREA
Yo si iba a trabajar alli era dirigir la filial de una empresa de un amigo mio para luego dar el salto a la empresa madre,no para quitarle el trabajo a un currante como yo

Dessmond ha dit...

Hostia, quina embeja!.
A mi també m'agradaria fer les amèriques. Però de perspectiva no en tinc cap ni una.
L'enhorabona!

Joan Safont ha dit...

quina sort tens cabrito! Espero que us ho passeu molt bé, i que en facis uns bons post-cròniques de viatges d'aquests tan divertits que tu fas. Allà futbol, poquet, però d'esport n'hi ha.
Una forta abraçada!