dilluns, 26 de maig del 2008

CANITA AL AIRE EN BCN

Ahir al vespre portava una parella al port Olímpic a sopar.

Baixàvem per el carrer Sardenya i sona el mòbil d´ella.Contesta i la veu se l’hi comença a entre tallar.

Al final de la conversa ella no sabia com surtirse´n,perquè a mes com es notava tant el marit estava amb l’orella ben atenta,ella diu

-sabes?sera difícil que tomemos algo hoy porque he venido con mi marido al final a Barcelona i ahora vamos a cenar y despues si a caso te llamo si vamos a tomar algo

Penja,i diu;nada una compañera de la oficina que esta aqui en Barcelona por si cenabamos juntas.

MENTIDA

Tant el marit com jo varem sentir que de companyera naa de naa.Hi ha telèfons que tenen el so molt alt i sents la veu del interlocutor,i la compañera aquesta com no fos un travelo...tenia una veu molt extranya.

La dona es va començar a posar nerviosa i el marit jo veia que se l´hi anava transformant la cara mica en mica.

El tema prometia però estàvem arribant.

De repent,ella en mitg dels nervis,diu

-apago el telefono,sera lo mejor para que podamos cenar tranquilos

El marit diu

-No decias que necesitavas el telefono abierto por si te llamavan por lo de tu madre?

-Da igual no creo que llamen ya

Ella sola s’estava fotent en un jardí i el col·lega estic segur que si el viatge hagués durat 10m mes explota dins el taxi i tindríem un gran post.

Aquet post ara el deu tindre algun cambrer del Port Olímpic.

Jo quan baixaven l´hi anava a preguntar a ella;però esto como va?que has quedado con otro y a ultima hora se ha apuntado tu marido?

Mes que res per entendreu del tot i no quedar-me amb el dubte,però clar, amb la cara del marit qualsevol preguntava res.

Aixxx aquestes coses s´han de fer molt be,sense fer mal a ningu,ni provocar atacs de banyes.

EL LLORO DEL TAXI



Avui em be de gust escoltar un clasic,clasic entre els clasic.L´historia ens ha regalat milers de versions d´aquet tema.I tot que sempre les versions que jo vaig punxar no tenien res a veure amb aquesta.Aquesta es la que escolto en l´intimitat

13 carreres:

Carquinyol ha dit...

he hagut de llegir dues vegades el títol pq havia entès "cañita brava en BCN" i havia pensat "joer quina penya porta aquest noi al taxi!!!"

jur quin percal, jo això no ho podria fer mai, no sé ni mentir ni disimular.

Eva ha dit...

apa que.....quina tela!!!!

XDDD a sobre posant excuses barates, una mica més d'enginy coi!

Rita ha dit...

Si saps a quin restaurant anaven, pots passar-t'hi avui i, com aquell que res, preguntar si ahir van tenir algun incident...
La cancó, preciosa. I sí, és per escoltar-la en la intimitat.
Que tinguis un bon dia, maco! ;)

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Pobre de tu,qe ho facis tant aviat
EVA
No es tracte d´enginy,es tracte de decencia i respecte amb aixo ja fariem,l´enginy hi ha gent que no el porta de serie
RITA
Aquets no van pasar ni de la barrera del port,segur!!

El veí de dalt ha dit...

Juàs! Segur que això acabava en un revolcón històric o en un parell de bufetades!

Anònim ha dit...

Joer,que historias te pasan!
yo habia entendido al principio,canta al aire en bcn,jeje.

L'Avi ha dit...

Redéu, redéu, redéu, ja no et pots fiar ni dels calçotets que portes...

Lula ha dit...

Veus xq jo no tinc mòbil??


ja, ja jaaaa

com es diu normalment, no ho facis si no pots assumir-ho!

Besotes

Xavi ha dit...

Haver fet una mica més de temps per veure si la cosa continuava... que ara ens has deixat a tots amb l'intriga de com va acabar la història...

chamb ha dit...

que tonta la tia de respondre¡¡¡

jo, com molts, tinc els noms "delicats" en clau. I si sona paso de
contestar"

Lucia Luna ha dit...

Quina situació jajaja es que em fa molt de riure, quina poca imaginació, i que mal parida :)
Molt bona musica, petonets.

ddriver ha dit...

VEI
Tenia mes pinta de bufatades
MANGAS
;)
L´AVI
Aixo ha estat sempre aixi eh?
LULA
Quan ho escribia vaig pensar en tu jaja
XAVI
Una mica mes de temps i haviam si la primera ostia va cap a mi no?
CHAMB
Ets el millor jaja
LULUJI
Sobretot malparida si

Mikel ha dit...

ja li val a la pajara aquesta , segur que el marit es va apuntar expresament a ultima hora al viatge jejeje