dilluns, 12 de maig del 2008

BOXING TAXI


Aquets 3 dies hi ha hagut molta feina,com a tots els ponts,em sambla que a França era festa tambe i ha ajudat molt aixo,mes francessos del normal.

Els que no fallen mai son els Italians,que juntament amb el anglessos cada cap de setmana estan aquí.

Hi ha uns Italians que son especials,son els Napolitans.Jo quan vaig ser alla els hi vaig agafar carinyo per la gran habilitat que tenen per enrededar tothom i sortirse amb al seva.A part de ser el lloc on mes he disfrutat conduint,en contra direccio…4 en una moto…barbaritats varies..els porcs de la G.U .es fotarien les botes alla.

A mes anaves per el carrer i a tota hora senties gent parlant com si cantessin,gent cridant per tot arreu,de balco a balco,de cotxe a cotxe..

Anit puja una parella d´Italians al taxi,ella Napolitana.No perque m´ho expliques no.

Duiem pocs metres i el tio,una mica perjudicat per l´alcohol,l´hi diu:”Napolitana di merda”,cridant.

Vaja si que s´estimen aquets dos,ella va començar a dir un munt d´improperis en Italià al colega,quina maquina de mal rotllo era aquella noia,de repent increiblement va callar i va començar ell,com si fos un partit de tenis.

Despres ella no l´hi feia ni cas,i ell s´anava animant,el tema va anant pujant de to,i jo m´ho veia,aquí es liaran i jo no cobrare.

En un moment dels seus improperis diu “Porca putana” i se sent plashhhhhhhh,jo despres de la frase del colega estava mirant per el retrovisor i vaig veure la ma d´ella oberta fotent-l´hi una llet al tio…d´aquelles que no fan molt de mal pero humil.lien molt,amb la ma oberta.Ell es va quedar callat i de repent l´hi va començar a caure una goteta de sang del nas.

Jo ja anava vigilant que ell no s´animes,i si al cap d´uns minuts va reaccionar i tornem a la carga amb els insults,quan ja s´estava rifant el seguent joc d´osties vam arrivar al Hotel..com a bons Italians els hi faltaven dos euros per pagar el taxi,i si els volia cobrar tenia que cambiar un billet de 200 euros!!!

-Res noi,no cobro,no t´ho cambio aixo,ja m´has distret prou amb el Boxing taxi,

-cosa?

-res,adeu!

Tambe agrairlis,portarme records d´un gran estiu a Napoli,Ischia,Hercolano,Pompeia e Capri.

I gracies per recordarme un cop mes ho be que es viu sol.

EL LLORO DEL TAXI

Avui un exit del 83,jo aquella epoca estava posant llums,a la porta,feia de Dj a un pub nomes.Pero quan vaig ser el Dj resident,aquet disc el feia servir molts cops els dissabtes nit per cambiar el ritme a tot i començar amb el desmadre.La Nena es nascuda a Hagen,poblacio molt propera a Gelsenkirchen on vam ser veient el Schalke 04-Barça.



10 carreres:

Carquinyol ha dit...

la veritat és que aquest cap de setmana Barcelona estava ben plena de turistes per tot arreu.

Anònim ha dit...

Jaja,que historias te pasan,esta parecía una pelicula del neorrealismo italiano,solo faltaban un montón de churumbeles pidiendo pan y fantasía.

Rita ha dit...

Ja ho diuen... hi ha amors que maten... i les italianes són molta dona... hahahaha

Lucia Luna ha dit...

jajaja
quina historia més divertida, bé es clar des de el meu punt de vista, segur que per a tu, no ho va ser tant, el cas es que m'agrada com ho has explicat.

Gracies per la visita, petonets.

chamb ha dit...

tio, quins farts de riure em foto amb tu , les teves histories i l`Isidru.

Perque no parles un dia d`aquell amic teu que no treballa perque no l`hi agrada.

Lula ha dit...

Sort que la fava era només de les que fa soroll, si li va rajar el nas i tot!!!!

Quina sang freda la teva, tot un capo em sembla que ets.

Besotes!

Mikel ha dit...

ves pensant en possar una web cam al taxi... ens foteriem un fart de riure...

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Com tots em sembla a mi
MANGAS
Faltava la Sofia Loren
RITA
Ja veus Rita,la primera novia que vaig tindre era Italiana que m´has d´explicar?
LULUJI
Despres rius pero mentres esta pasant..tela..vas vigilant que cap ostia vagi cap al devant i pendent de que ell no es pasi amb ella clar,mentres siguin insults ja s´ho faran pero si pasa d´aqui..
CHAMB
Ja ha sortit mes d´un cop,es el del sopar amb en Lopez T.
LULA
Jo capo?alaaaaa,que vols que fagi?Abans ho feien sempre els moros aixo,es liaven a osties dins i quan et despistaves per separarlos et fotien la caixa de les monedes,desde aleshores ja es pot estomacr qui volgui,no porta suplement aixo.
L´altre dia amb dos infermeres era per posarla.Es van creure que hi habia una i les tenies que haber vist fent el paperet devant una camara imaginaria.

... ha dit...

Ai Déu quines coses que et passen. Mira, mentres no rebis tu, tranquil. Tens espectacle i a més paguen, je,je.
I la cançó molt xula, és de les que sempre agrada escoltar.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

le dio pa que tenga y pa ke guarde jajajajaja
como se puede tratar asi a gente eh????''