dimarts, 27 de maig del 2008

2 ITALIANES DI MERDA

Aquesta nit tot anava de conya,mes del normal,per ser dilluns.Fins que a les rambles dos noies Italianes de mes de quaranta anys m’han girat.I aquí estem girats davant el pc.

Pugen les dos Italianes

-a la ronda quindici(15)

-ok,a quina ronda?

-cosa?

-Ronda Sant Pere,Ronda Universitat,Ronda Sant Pau,Ronda Sant Antoni,Ronda Sant Martí...

-no so,la Rondaaa,pl.Catalunya..

-ok,

tiro a Ronda Universitat numero 15

-aquí?

-no aquí no,ronda 15

-això es ronda 15

-no ronda 15 e l’altre costat de Catalunya

-aleshores es ronda Sant Pere

Aleshores es posen a parlar entre elles i una l´hi diu a l’altre que no fes cas,que jo ho estava fent expressament per robar-les Així mateix.

Fre de ma,paro el taximetre

-al carrer

-per?

-perquè no tolero que ningú dubti de la meva professionalitat i a sobre m’insulti

-escusa prego

-si us plau,baixeu

-llove

-m’és absolutament igual

-no hay taxis

-doncs et fots,i perquè vegis que jo no robo a ningú,no et cobro el passeig fins aquí,em pixo sobre els teus diners.nomes el lladre creu que tots son de la seva condicio,fora.

Han baixat asustades al veure com em posava,pero a mi m´altera molt aixo,inclus ara al escriure el post teclejava mes fort del normal les tecles.Espero que s’estiguin mullant fins que me passi el mal rotllo.M´el han tallat ben tallat.Jo que procuro tractar be a tothom,ho sento molt.Un serà o haurà estat tot el que vulguis,però a la feina em considero el mes professional de tots.

EL LLORODEL TAXI

Avui,musica de la que no podia punxar molta perque no la ballaven.No ho feien perque ja tenia uns anys,pero aquet tipus de musica es la que escolto generalment aqui a casa.

La gran Tina Charles-I´ll go where the music takes me

16 carreres:

Mikel ha dit...

tranki home!!! mira que no saber quina es la ronda 15... si tothom ho sap aixo !! ;-PPP

Rita ha dit...

Hahahahaha m'ha fet gràcia el mikel. No t'enfadis, home!!! :)

Anònim ha dit...

Seguro que se han llevado una buena lección,y no se comportaran más con ese aire de superioridad.

Carquinyol ha dit...

company no t'alteris, és que els has d'entendre als pobres italians que allà només tenen una ronda i clar, no els hi cap dins el cap que aquí en tinguem tantes :P :P

Xavi ha dit...

Sempre que apareix algun italià en un post ja em puc esperar que passarà algo dolent. Deus ser incompatible amb els italians xD

ddriver ha dit...

MIKEL
Jo tambe pero aquella ronda no
RITA
;)
MANGAS
No creo
CARQUINYOL
Masa informacio per el seu cervell no?
XAVI
Hi han post amb italianes que no surten ;) a mes la meva primera novia era italianan¡

Uribetty ha dit...

Molt ben dit!

Lula ha dit...

dos noies Italianes de mes de quaranta anys
després de llegir això ja puc dir que t'adoro

segueixo i torno a comentar....

Lula ha dit...

Bé... ara ja penso que potser no et cauen tan bé les quarentones...

En tot cas, sento que t'hagis enfadat, pensa que la gent és susceptible i que per molt professional que siguis tu, a totes les professions, hi ha molta gent amb molta cara.

Osti, jo això encara que ho pensi no ho dic mai...
I ARA MENYS!!!


Besotes!

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

Entre las italianas y la mujer infiel las mujeres estamos kedando por el suelo..suerte que esta la entra de las noruegas como ligas ehhhhhh y porke no bajaste el rpecio a ver si te contrataban..ke eran feas????'un besotee

Joan Safont ha dit...

Avui just he fet l'exàmen del meu curs d'italià... els hi podies haver dit: BAFFANCULO FIGLIA DI TROIA!

ddriver ha dit...

URIBERTY
Si senyor!!
LULA
Jo tambe t´adoro!!Les quarentones???clar si tinc 42 clar que m agraden i les trentones i cincuentones i vintanyeres i les de 18 tambe!!
ANDREA
Estava como un tren la noruega,pero tuve un ataque de buena persona,no lo hare mas!!
JOAN
Felicitats tambe strongo di merda!!

... ha dit...

Uiiii quin caràcter...jo ara quan entri amb un taxi, m'estaré allà quieta, calladeta,...tu, que ´sino et deixen al mig del carrer,...ai,ai,ai

Enric Caujapé ha dit...

Amb dos collons Ddriver, ben fet, estic amb tu 100 x 100 !!!!.

Anònim ha dit...

Però que tu no eres el taxista amb la boleta de cristall adivinadora d'adreces multilingue?????

ddriver ha dit...

NITS
A la teva feina t´agradarien que dubtesin de tu7que suspitesin que ho fas per un benefici ocult?que ets un amala professional i una caradura?
ORBISON
Clar que si!!!!
CAFEAMBLLET
Pero una nit boja la vaig perdre