dimarts, 8 d’abril del 2008

SCHALKE BOYS


Ja estan aqui els Schalke boys.Anit ja rondaven per les rambles,molts matrimonis i pocs hooligans,en fi,que disfrutin que es l´ultim desplaçament que faran aquet any.

Aquets tios no m´agarden.Son els suporters que menys es gasten en taxis.

Haurem de demanar a la Ueffa que a cada partit al Barça l´hi toqui un equip un equip Britanic,angles o escoces es igual.Pero gent que es gasti la pasta en taxis.

Tampoc m´extranya despres de veure el lloc on viuen,es terra de treballadors i prou esforç deuen fer per vindre aqui,la veritat es que em va sorprendre bastant veure aquesta alemanya.

Schalke,es el nom de la fabrica mes gran del poble.

Anit els veies pasejant per les rambles i pensava aquets tios deuen alucinar,al seu poble a les 7 de la tarda va desapereixa tothom del carrer,tots tancats a casa com si hi hagues toc de queda.Una rambla comercial que tenen alla,es va buidar de cop i la ciutat i els bratwurst van ser tots nostres.

Tampoc es veia gent que anes cap al futbol,3 o 4 al tranvia i al arribar al camp van aperixer tots de cop.

La veritat,es que ha estat el viatge en el que em tingut menys feeling amb l´aficio rival,sempre ens portem alguna bufanda o algun souvenir i d´aqui res de res.

Amb altres aficions,encara que no t´agradin,parles,discoteixes sobre el que pasara el partit,hi han mirades desafiants pero aquets no.Ens deuen tindre per barbars o no se,son alemanys i per aixo son molt seus.

En fi,ja s´ho faran,a per ells!!!!De moment anit tots els taxis al carrer esperantlos i merda per tots nosaltres,ja ens val!!

EL LLORO DEL TAXI

L´any 1986 un altre exit que m´omplia la pista facilment era el d´aquet paio,n tio que no va tindre cap exit mes.Era Angles,cantava Italo disco i el lloc on va tindre mes exit va ser als paisos escandinaus,i actualment viu a Tailandia.

res mes espot explicar d´Eddy Huntington,un que molts va pasar un dia per les llistes d´exits de les pistes de ball i mai mes vam saber res d´ell.

5 carreres:

Carquinyol ha dit...

Jo el que faria directament és que fossis tu el que triessis als rivals del Barça...

Rita ha dit...

Ja et cuides el cor? I a mi que em fas patir amb aquesta passió... ;)
Petons (de sort)

... ha dit...

Segur que aquests extrangers deuen al.lucinar aquí. jo visc a Platja d'Aro i veig que es lleven d'hora i tot està tancat fins les 10. Llavors a la nit ho veuen tot obert fins les 9 de la nit i ells al seu país a les 5 tot fosc i tancat. Segur que els matiners no els agrada gens, però els més de tardes els deu encantar.

Noi, no s'hi pot fer res aquí anem així. jo no em canvio per res de res.

Una salutació!!!!!!!

Rita ha dit...

oeeeee oe oe oe oeeeeeee oeeeeeee!!!!! Felicitats, m'alegra molt per tu, t'ho mereixies!!!
Petonsssss (espero haver contribuït amb la meva sort ;))

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
No ho habia pensat pero potser si,ara escriure al Sr.Ueffa habiam que diu,guanyariem cada any la champions i viistariem paisos alucinants.;)
RITA
No pateixis Rita,ja pateixo jo
NITS
Alla a les 7 no quedava ni la Polizei per e carrer,jo tampoc ho cambio.
RITA
Gracies