diumenge, 6 d’abril del 2008

MAL AMBIENT

Vaig de cul ultimament,dormo massa,intentant recuperar la festa de Gelsenkirchen i no tinc temps per escriure.

Ahir la nit,era una nit com la que vaig tindre l´accident l´estiu pasat,notaves que tothom anava alterat,que la gent conduia fatal,que tard o d´hora tindria s alguna historia rara.No se,es algo que notem a l´ambient,vam xerrar l´isidro i jo i vam coincidir amb el mateix.

Cap a les 4,a Balmes/valencia vam trobar un company amb el vidre del lateral reventat com si l´hi haguesin tirat una pedra..ple de cotxes de mossos,ambulancies..i alla va ser el moment de plegar..una retirada a temps es una victoria.

A mes ahir hi habia algun lloc on repertien alcohol gratis..tothom pujava al taxi amb uns pedals..

El crack de la nit va se un tio de madrid,el porto a l´adressa que em va dir..

-aqui?

-no se

-tu me has dicho esta direccion

-vale

-estas seguro?

-no se

Treu centims com pot i em paga,i abans de baixar em diu

-cual es mi casa?

-i jo que se,tu sabaras noi

-Es que no me acostumbro a vivir en Madrid,es que me han trasladado hace poco y no me aprendo mi calle

-nen aixo es Barcelona

-Barcelonaaaaaaaaaa!!Y que hago yo aqui?

-tu sabras pero baixa ya

Va baixar del taxi tot contrariat,del borratxon que duia no sabia ni a quina ciutat estava.

EL LLORO DEL TAXI

Avui una de les reines de les discos dels 70.Els seu segon single Love to love,va estar 3 setmanes com a numero 1 de les llistes lány 76.

Una reversio a mitad dels 80,va tindre semblant exit i normalment no fallava a les meves sessions.

Un altre dia ja posarem altres exits d´ella que son molts.

PD;Viatge a Gelsenkirchen,arribada a Eindhoven


11 carreres:

Rita ha dit...

Ja pensava que no estaves bé. Massa dies sense donar senyals de vida! :)

Ahir vaig pensar en tu. Per la nit vaig agafar un taxi, vaig pensar a veure si és en ddriver ;), i primer anava a 5 per hora, després arribant a la zona de casa, a 100, es va passar un carrer, em voia deixar 3 carrers per sota de casa, li vaig haver de dir que si agafava un taxi era per anar fins la porta, després havia de donar una volta impressionant, en fi... Deuria ser això, una nit rara.

Bentornat! ah, li la cançó, guai, guai, guai!!!!

Anònim ha dit...

Que crack el colega que no sabia donde estaba,jeje!.

ddriver ha dit...

RITA
I´m ok,no et cobraria la volta oi?ahir estava tothom alterat els companys tambe,ho vaig notar,dissabte ni t surten a treballar tots els del dia I VAN TRAPITJANT OUS COM SI ESTIGUESIM AL DIA,conduint malament...un pastel de nit,a sobre et foten pirules els del dia,son uns ansies de cuiado
MANGAS
Crack catacrack

Rita ha dit...

Celebro que estiguis, ok, maco! :) El taxímetre marcava 7 i pico i em va dir que n'hi donés 6.

Anònim ha dit...

Jajaj Com havia d’anar el noi aquest per no saber que estava a Barcelona …
Això de intentar recuperar la son atrassada jo també ho solc fer !!! Encara que diuen que la son no s’acumula per altres dies, però va be fer cures de son. Al menys per la gent dormidora com una servidora :P.

Joana ha dit...

jajajaja... que em passi a mi que sóc de poble!!!! Però no se'm nota eh?

ddriver ha dit...

SHIA
Mu mal estava
JOANA
Ja veus als de ciutat tambe els hi psa

Unknown ha dit...

Bones sr. TaxiDriver

No us en foteu de la pobra gent que va tant malament que no sap ni en quina ciutat està! a mi em va passar una vegada i m'ho vaig passar molt malament! al final vaig trobar casa. No va ser fàcil.

En fi, de totes maneres entenc que faci gràcia ;)

Anònim ha dit...

Despres de la resaca que agafi el ave i si funciona en un tres i no res a casa seva.

ddriver ha dit...

lant
Aquet encara va saber que un cotxe amb una llumverda a dalt es un taxi,altres et preguntan..fan un soroll que en teoria es una adressa o un hotel...i quan no els entens segueixen caminant per la ciutat sense saber on van.
ALBERT STK
Habiam si descarrila no?

Anònim ha dit...

Aquest si que anava malament ... per fi em puc sentir orgullós de les meves borratxeres xD.

Salut.
PD: cançó descarregada.