dijous, 20 de març del 2008

UNA POBRE DONA


M´agarda molt treballar a la nit com tots sabreu ja a aquestes altures..on molts veuen perills jo veig amics..si casi tothom que puja al meu taxi es amic meu i si no ho es ja m´encarrego jo de que ho sigui.
La gent de la nit sempre esta disposada a compartir amb tu quelcom,en ferte particep de les seves alegries i de les seves penes.

Entre aquesta gent hi ha molta que
esta sola,potser surten a buscar algo a la foscor,algo que els aporti el que no tenen a la claror,potser jo tambe soc com ells i busco el mateix.
Uns ho disimulen millor,altres no.
L´altre dia al voltant de les 5 de la matinada,vaig portar una dona de mes de 45 anys,que el cos delatava el que habia arribat a treballar,i la parla ho sola que es sentia aquet mon...Tambe es notava que no volia relacionarse amb ningu,potser per poc agraciada,estava farta de desprecis de la gent..
En poc trocet em va fer molta pena tot i ferse la forta,vaig començar a xerrar amb ella com si fos amiga meva i mica en mica el seu to va anar cambiant,ja no estava tant a la defensiva i cada cop contestava estant mes relaxada.

Vam arribar a lloc que ja em tenia confiança i segur q
ue es sentia be xerrant amb mi.
Despres de pagar seguiem xerrant..segur que feia temps que ningu posava tanta atencio als seus problemes...quan va acabar,va dir te un cotxe precios...es va quedar callada uns instants com si volgues dir algo mes i per fi ho va dir..i voste tambe i molt simpatic i molt amable..

Potser si que l´hi vaig fer un be parlant amb ella i deixantla explicarse i segur que aquell dia va anar a dormir millor pero el que es segur es que jo vaig anar a dormir pensant que l´habia fet sentir be a ella...que poquet costa fer feliç a algu molts cops i cuantes vegades no ho fem per no posar atencio a qui ho necesita.
EL LLORO DEL TAXI

Avui un dels primers singles que vaig tindre,era l´any 1981 i era un dels mes grans de tots,Mr Quincy Jones.
Aquet home es un dels grans compositors de musica, apart a estat un gran productor de musica i cinema i cantant.
Un dels seus grans exits com a productor,sense cap mena de dubte ha estat "thriller"the Michael Jackson,un dels discos mes venuts a l´historia de la musica.
De tant en tant fa musica ell mateix,sobretot molta musica de fussio de jazz i sons brasilers.
Ha colaborat amb molta gent a l´hora de fer musica com en George Benson,Al Jarreau...infintats de musics i cantants,tambe entre ells hi ha un que es deia Frank Sinatra...per tot aixo i per moltes coses que em callo(perque ara no les recordo)estic segur que es un dels mes grans.
En aquet single no es va dedicar precisament a la fussio pero aixi i tot va ser un gran exit en aquells moments.

7 carreres:

Anònim ha dit...

Sempre anem tant enfeinats en els nostres afers, que no trobem temps per atendre als altres, ni tant sols als nostres, ja no parlem de desconeguts.
De totes maneres, s'ha d'anar en compte a qui dones la mà, per què s'agafen el braç. Jo m'he torbat en situacions (i m'hi trobo) de voler fer sentir bé a algú i procurar que sigui feliç, i després no et valoren una merda, t'ho dic en serio, ahir m'hi vaig trobar amb un amic pel que sempre procuro, i després m'ho paga amb gelosia vers a altres amics meus, i amb desprecis diversos com si la meva obligació fos cuidar d'ell... això si, si jo tinc qualsevol maldecap, encara és hora que ell sigui allà per respondre. Me n'estic afartant de fer de bona samaritana amb segons qui.

ddriver ha dit...

GEMMINOLA
Si que matinem colega?be aquesta pobre dona,un cop baixa del taxi no la veure mai mes,aixi que no em costava gens fer aixo

Anònim ha dit...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.

Rita ha dit...

Avui m'has agradat, ddriver. A mi també em passa, em satisfà tenir la sensació d'haver fet sentir bé algú. Sempre dic que m'agrada molt rebre regals, però fer-ne m'agrada igual o més encara.
Petons, maco!

Xavi ha dit...

".que poquet costa fer feliç a algu molts cops i cuantes vegades no ho fem per no posar atencio a qui ho necesita."

Quina gran veritat.

... ha dit...

Aquest escrit és preciós!!! M'ha emocionat...costa molt trobar persones que quan estas baixa de moral t'animin. Segur que dins seu va sentir-se millor.
Pel preu d'un viatge que et donin un somriure, què més volen.

Ei, vaig llegir resposta, altra dia no mal interpretis que no m'interesses tu com a persona, em referia a l'amor en general. Sorry, estic molt cascada en aquest tema i no volia dir-te res lleig cap a tu, això et prometo que mai.
Veïns russos no han vingut, enviaré mail. T'asseguro que parlaré amb ells si puc incloure-hi més gent. m'enrecordaré del taxista que reparteix somriures. Ai, és que m'ha sapigut greu allò no volia dir-te res lleig, sorry :(

ddriver ha dit...

RITA
A mi tambe m agrada fer regals tant com que m els fagin
XAVI
Si eh?
NITS
Que tot it´s a joke!!Jo si que estic cascad com per pensar amb ningu,ufff que va que va,em referia a que t estaria eternament agraid,sento que s hagi malinterpretat