divendres, 7 de març del 2008

FESTA

Jo ara duia dies,que despres de trencar una de les ilusions mes grans que he tingut els ultims anys em sentia aixi.
Potser encara m´hi sento pero no tant.
Un amic,en Chamb,sense saber-ho que a mi em feia mes falta que l´aigua a Catalunya,em va dir de sortir a fer un T.
Casualment ahir tothom es va enrecordar de mi(menys la que em feia falta)i tenia varies ofertes per sortir ahir a la nit,pero la que em venia mes de gust era aquesta,potser per diferent i potser per curiositat de coneixer al Sr.Chamb.
Ens vam trobar a un lloc on no hi habia Senadores.
Al entrar sorpresa,ja ens coneixiem pero jo no tenia feta la relacio cara-bloc....mes tranquil(fora el taxi soc molt timid)al anar amb algu que conec.
Una copeta....i va arribar la primera princesa de la nit,vinguda d´un altre mon per goig nostre...impacient em foto el martini...encisat amb aquells ulls tant macos...i...amb retard com totes les que es fan mereixer va arribar la segona princesa..a quina mes maca..quin detall Sr.Chamb,ningu les hauria escollit millor.
Despres d´un sopar bonisim amb les princeses,a un lloc on no es podia fumar(grrrrrr)que va servir per coneixens millor i perque la meva baba arribes mes abaix,vam anar per fi a fer un T.
A mes anar amb dos princeses al T i veure que tots volen el seu principat i elles es defensen amb "savoir faire" i tornen al nostre Ducat,sense cedir ni un tros del seu principat per respecte a tu,esta be..
Era un joc divertit..veure a tots deSitjant el que nosaltres teniem..
Jo m´ho vaig pasar en gran ahir,coses normals per els demes,a mi em van omplir molt el buit que tenia.
Gracies Sr.ChAmb i Princeses,sense saber-ho l´heu encertat.
Les Princeses?A mi la que em va agradar mes,va ser la primera en arribar,amb uns ulls preciosos...la segona tambe pero era mes cabra boija pero bona nana i molt divertida..pero evidentment cap princesa escolliria un taxista com a princep,un sap qui es i fins a on arribem...
Pero va estar molt be i un cop mes moltes gracies Sr.Chamb i Princeses,tinc ganes de repetir,habiam si la setmana que ve tenim sort..
EL LLORO DEL TAXI
Saca el whisky Cheli

13 carreres:

Carquinyol ha dit...

coi, si Shreck pot arribar a príncep perquè no ho ha de fer un taxista ;) :P

me n'alegro que passesis una bona vetllada

Rita ha dit...

Ei, ei... què és això!?!?!? Un taxista pot ser el príncep més maco del món i un banquer un impresentable. Les dones no ens fixem només en això. No ens facis tan superficials, nano!!!

M'alegra que t'ho passessis tan bé i més si et feia falta, veig que els petons de sort funcionen ;) Per cert, suposo que és de l'emoció, però els enllaços que has posat no porten enlloc.
Vinga, més petons de sort

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Deu ni do la comparacio no?
RITA
Enllaços arreglats,era per haber ho fet un locutori amb explorer.
Alucino amb els teus petons de la sort gracies

Rita ha dit...

hehehehehe veus home!!!! vinga un més i prou (de moment) ;)

chamb ha dit...

tio, no hi ha de que donar les gràcies.

El que hem de fer és convocar una sortida blocaire al T.

Creus que tindriem quorum?

ddriver ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Y esto de hacer un T que es?

Mikel ha dit...

quin parell.... quin perill....

Finestreta ha dit...

Uiui, però tu no saps la història de la granota?!?!?! Si les granotes són prínceps, com no ho han de ser els taxites? De calle vamos!!!

I, això, com diu el mangas, què és això del T???

ddriver ha dit...

MANGAS
No se como explicartelo,yo hacia 17 años que no hacia una T
MIKEL
Faltaves tu
FINESTRETA
It´s a joke all

Rita ha dit...

Ei!!! I ens deixaràs així??? Sense explicar-nos-ho??? ;)

Anònim ha dit...

Jaja,estamos igual,Driver.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

menos mal ke no soy la unica ke no tiene puta idea delo ke es un T jajajaj ya me sentia mal jajaja cuenta hombreeeeeeeeeeeee