dimecres, 5 de març del 2008

ESCOCES=BORRATXO

La premsa s´ha encarregat de fernos veure a tots que els nois aquets del Celtic son bona gent,pulits,no beuen gaire(aigua sera)no pixan als carrers.son independentistes(?¿)sera d´Irlanda..
En fi que son un angelets i que som mala gent per no haberlos portat a casa a dormir.
Aquets l´unica diferencia que tenen amb els Rangers es la seva tendencia religiosa i que tenen mes respecte per les nostres ilusions nacionals,fora d´aixo,son mas de lo mismo.
Evidentment han embrutat menys que els del Rangers,tambe eran 15000 menys i aquets com son tant bona gent els hi han habilitat un espai a la fira on poder estar.
Jo he portat tant a uns com als altres dins el meu taxi,a part del tema nacional(del que no crec que sigui dubtos)son ho mateix.
Els altres bebian tot el que podien i mes,aquets veuen tot el que poden i mes,els altres es pixaven al carrer,aquets es pixaven al carrer.
Aquets potser han estat mes recullits,entre el espai que els hi han reservat a la fira i l´infinitat de pubs Irlandesos que hi ha a Barcelona,els altres tenien que diambular per Barcelona i mai van trobar un pub unioniste.
De fet amb els Rangers vaig tindre molt bon feeling tots els dies que van estar aqui,i els dies que nosaltres vam estar a Glasgow,tant uns com altres son molt bona gent i molt educats,el sorry,escuse me,please...sempre van per devant de cualsevol frase.
Aquets del Celtic son mes d´infanteria tambe,caminant mes que els altres,els altres anaven en taxi a tot arreu i no miraven el preu,tot estava be si a on anaven hi havia cervessa.
Amb aquets la primera nit vaig tindre problemes,en cambi la del dia del partit no,quan tindria que haber estat al reves.
EXEMPLES CELTICS
La primera nit a Via Laietana m´aturen una parella amb la samarreta del Celtic,paro i diuen
-espera
-ok
Al costat i habia un altre tia ajupida pixant al mig de via laietana,aquets la cridan vaaa que ja tenim taxi,s´aixeca i amb la borratxera i els pantalons baixats va caure a terra amb tot el potorro en l´aire,els altres dos van caure a terra a riure...duient una llufa tots plegats..
Un altre el porto al hotel oasis..vaig tindre que ajudarlo a baixar i posarlo recta devant la porta perque no entrava..se la va esta mirant rato i rato pero noi...al final va xocar amb la pared i va anar a parar dins per no se quin efecte de la natura.
Despres uns de lluny veuen la meva llum verda i començan a aixecar la ma,que volian taxi..ens aturem tots els cotxes al semafor i venen ..pero anaven tant mamats que no es van adonar que en comptes d´entrar al meu taxi es van fotre dins d´un seat Leon de color negre que hi habia devant amb el susto del conductor clar,i els hi va ensenyar on era el meu taxi..
En fi,aquelles terres beuen i molt,siguin Rangers o Celtics,quan vam estar alla ja ho vam veure,esmorçaven amb pintes de tennents o Guinnes segons l´equip de futbol...
Anit despres del partit tots els que vaig portar anaven serens,tots intentaven dir som com vosaltres madrid =rangers
-si si
-are you catalan?
-of course,like the good persons,and are you Rangers?
-nooooooooooooooo celtic sheetrangers
-I know a scottish song
-sure?
-yes,i had been there and I learn it
-wich one?sing it
-listen
I em fotia a cantar fallow fallow we will fallow rangers

-uuuuuuuuuuu noooooooooooo sheettttttttt what a cabdriver!!!!
-jajaja
-don´t you like this song?
Sempre provocant,like my t-shirt for working yesterday
Aquets del Celtic son mes ecopijos que els altres,com molta gent d´aquesta ciutat..i els altres son gent mes de batalla,pero tots tragan birres per un tubo.
Amb aquets tambe va haber hi bon rotllo la segona nit,tots els escocesos(o Irlandesos) son bona gent,molt bona gent.
En fi,com un no viu alla i no pateix la realitat d´ells,els dos em van caure igual de be,pero son iguals de porcs i borratxos uns i altres.
EL LLORO DEL TAXI
The Real Thing

11 carreres:

bacus ha dit...

a mi tb em fan la pinta de colons irlandesos els altres com a mínim van amb la camiseta i bandera del colors d'escòcia.
Nosaltres tot el que foti olor a independentista ens hi ajuntem sense pensar gaire com les mosques i la merda.
Que volen marxar de UK per formar la gran irlanda?

ddriver ha dit...

jo amb els altres vaig riure mes i aquets si volen sortir de UK,cada mitja hora surt un barco direccio Dublin.
Aquets,tant que diuen aqui,si els trasladesis a catalunya,en Duran Lleida podria ser ministre per fi,aquets votarien unio "democratica".
Son talibans catolics,uns em deien avui com pots ser del Rangers si tenen una canço que es diu fuck the pope,i l´hi dic jo si i un altre que diu the pope smoke grass,pero en fi,tot ho que soni a independencia sona be i ho adaptem,sense llegir la lletra petita

Carquinyol ha dit...

La veritat és que som dignes d'estudi psiquiàtric, sempre anem cercant amics que ens comprenguin, ja sigui a Espanya, a Gran Bretanya, a... com si no calés una ullada a la nostra història per veure que, d'amics, cap ni un.

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Sobretot a Gran Bretanya,encara els esperem

Rita ha dit...

Jo em quedo amb la cançoneta, que també la recordo i m'agrada...
Petons, ( com anem de sort, en necessites més? ;) )

ddriver ha dit...

rita
si que en necesito ara i molta,ara la noria es a la part de baix i ja veurem si puja

Enric Caujapé ha dit...

Concrepo amb tu de que son bona gent en general, jo no n'he vist cap de gamberro o mal parit !!!. Bon canvi de look, per cert !!!

Rita ha dit...

Ui, doncs una carretada de petons de sort!!!! I pensa sempre que el millor està per venir :)

ddriver ha dit...

ORBISON
Bons tios i educats pero beuen
RITA
I don´t belive in many things que deia una canço,cada cop un te menys ilusions

Finestreta ha dit...

Són uns folloneros... Els del Glasgow també van venir aquí a Stttgart a juga un aprtit i van muntar un merder impressionant també... Hi havia polis per tot arreu!

ddriver ha dit...

FINESTRETA
No seria la poli qui va montar el merder?ja ho fan aixo eh?