dijous, 7 de febrer del 2008

UNA MACHOTA vs DDRIVER


Ultimament,desde el meu aniversari tot es casi perfecte,em vaig proposar moltes coses,en tots els aspectes i la veritat es que em funciona,tot va sobre rodes pero ahir a la nit una filladeputa em va torçar pero ben torçat,joder,amb el bon rotllo que duia jo amb tots els clients ultimament...

Ahir per el carrer Bailen a les dos de la matinada,creua el carrer una dona amb un caminar bacilon,em fa una senyal i paro.
Quan puja al taxi no era un caminar bacilon,estava borratxa com una cuba,la feina que va tindre per dir el carrer independencia!!!
Mare meva,habiam si ho fem rapid i fora.
-tu tran-qui-lo
-jo sempre estic tranquil noia
-soc militar
-jo taxista
Segueixo escoltant la meva musica i pasant d´ella i se sent
-tra-quilo eeeeeeh
miro i la tia bolca el bolso sobre el seient,la mitat de les coses per terra
-soy militarg
Arribem a lloc i
-tranquiklo
-joder amb traquilo 5.65eur
-soy militar
-ja i jo taxista,busca la pasta
-sabes que pasa?
-m es igual busca la pasta
-pero yo soy ,militar
-aixo ja ho tenim clar,ara em de buscar la pasta
-si yo tengo pero no la encuentro
Se l´hi desfar el movil,mes coses esperramades.em dona la seva documentacio
-ves militar,da la vuelta i en la puerta de casa te pago
-pero tu tens centims?
-en casa,voy a subir i te lo bajo
-be
-dame la documentacion
-ara quan tornis amb la pasta
-no damela!!!!!!!!
Com si fos un soldat ras jo
-a mi no em cridis val?ves a buscar la pasat i aqui la tens
-hasta que no me la des nada,que soy militar
-mira als militars els hi tenia fastic pero ara no t´ho pots ni imaginar,va fora del meu taxi
-yo no bajo hasta que me des la documentaciion,que soy militar
L´agafo del braç per treurela i tenia força la cabrona,no podia amb ella,tampoc puc fer força contra una dona.
-tu mateixa vols que truqui la policia?
-pues ahora la llamas
--i una merda,encara perdrem mes temps baixa del taxi borratxa filladeputa
-a mi no me llames borratxa
-pero si filladeputa?
I l´hi fot una patada a la porta desde dins,volia trencar la porta obrintla del reves
-no vols baixar?
-hasta que venga la poli no
-molt be anem a buscar la poli.aixi hauras de tornar a peu a casa teva
Arranco i la tia obre la porta i fotentli patades,ja fart
-vols la documentacio?
-si que soy militar
-doncs aqui la tens
I va sortir la documentacio volant per la finestra pero aixi i tot no baixava,paro a un semafor i baixa del taxi a buscar la documentacio sota el taxi,quan feia 100metres que l´habia tirat,i al final aprofitant que estava fora vaig marxar.
Aixi que ja veieu que facil es no pagar un taxi,la llei us defensA,podeu xulejar la pasta a un taxista,ferli perdre tot el temps del mon i creuarli la nit que no pasa res.
No vaig esperar la policia pèrque els mossos tenen molt de protocol i per 5 euros podria perdre tota la nit,dema us explicare el cas d´un colega que l´hi va pasar algo semblant i m´ha demant que ho denuncii perque el tema va arribar als jutjats i tot i la sentencia es surrealista del tot

5 carreres:

Anònim ha dit...

segur que es militar?

Anònim ha dit...

Ostia vaya personatges et creues tio, l'altra dia vaig agafar un taxi i m'explicava el taxista que un paio el va fer anar fins a una gasolinera de no sé a on, una carrera de casi 60 euros, i que li va dir, ahora deja el motor en marcha y no cierres la puerta... I al rato li ve el paio carregat amb calers i altres coses que habia robat i el va fer tornar a barcelona. Ell cagat per si li feia algo i res, va denunciar al dia seguent i es veu que el paio en questio estava en busca i captura que era una practica que realitza habitualment

Anònim ha dit...

Bueno,vaya pajarracos que se montan en los taxis,pero como dices,estos no te pagan y te hacen perder el tiempo,y no puedes reclamar nada.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

es que estan desprotegidos los taxistas...nada los protege ni las putas leyes, y la policia menos.. no se como aguantas..se nota ke te gusta la parte linda de la cosa.. un besote y me alegro que apesar de este problemilla de la machota, el balance general se bueno.. un beso muy grandeeeee

ddriver ha dit...

LLUISKY
EMm sembla que si.els disc ratllat que duia deia aixo jajaja
GEMMINOLA
Val,informacio guardada per si haig d anar a alguna gasolinera de can collons em nego no?
MANGAS
Ya me diras donde
ANDREA
Como aguanto?porque tengo el puto vicio de comer cada dia,pero esta no es cada dia sino...