divendres, 1 de febrer del 2008

A SEMIFINALS



Ahir a la tarda vaig estar intentant buscar escuses per no anar a veure el futbol,primer amb la meva amiga aquesta de Huesca,no siguis tonto i ves hi,t´enpenediras si no hi vas,no dona,als 10m ens hauran fotut el 0-1 i m´haure d´emprenyar,que no que hi vagis,que ja veuras com guanyeu.
Depres amb l Isidro,que no tinc tren per tornar a casa es igual,i pa que estan los amigos?yo te llevo,joder!tothom empenyat en que vagi a una sessio de Sadomasoquisme.
Al final jo era un dels 64459 que estavem alla,i tot i estar molt molt molt disgustat amb e que va pasar diumenge a San Mames desde el primer minut em vaig comportar i no vaig xiular,l´unic emprenyamenta era amb els que compren entrades al seient lliure i seuen per oides nomes en comptes de buscar la seva cadira,teniem un avi que tenia una entrada pero ves a saber d´on i tot el rato es tenia que aixecar i cambiar de cadira fins que vam arribar tots quina tortura.
Gracies a ella i al Isidro vaig poguer disfrutar potser d´un dels partits que mes m´agradat en molt de temps del meu equip,per sacrifici i entrega dels jugadors i vaig disfrutar com un animal sobretot a la primera part,i anava parlant al Isidro avui podem perdre,podem empatar o podem guanyar pero jo marxare content perque estic veient football,i de molt alt nivell,va faltar punteria.penalty fallat per en Messi
A la segona part al Rijkard no se que collons fuma als descansos i ens va fer patir amb el cambis,no se en que pensa a vegades aquet home o si ho fa per donar emocio als partits,pero hi han cambis que jo no entenc,en Xavi per en Marquez?en Marques es un dels millors aquest any,jo hauria tret en Xavi per l´Iniesta que despres d´un gran comencem de temporada esta afluixant molt,i en Bojan,pobret el partit l hi va anar molt gran,pero cambiarlo per en Ronny?Aquet en Ronnya,condiciona molt alsaltres jugadors del equip,sobretot al Messi i en Deco,que ahir van fer un partidaç pero al sortir el seu colega ja jugavem per ell en comptes de mantenir la verticalitat que habien tingt to el partit,l´Henry un 10 i l´Abidal un 10 en defensa i 5 en atac,pobret no fot un pase be ni que el matin.
Ho sento pero avui tenia mltes ganes de parlar del meu equip,fa dies que no o feia perque no s´ho mereixien,pero despres del Sacrifici que van demostrar ahir,que menys que perdre uns minutets parlant d´ells.
Força Barça!

4 carreres:

Red Pèrill ha dit...

Crec que el Márquesss tenia molèsties...

ddriver ha dit...

be,per aqui es salvara pero en xavi?

ZAGASO ha dit...

Sóc culé fins a la medul·la!!!
Però aquest barça fa molt de temps que no funciona. I l'altra dia tot i fer una bona primera part, es va classificar per un fora de joc claríssim i un penal inventat...
Ara sense els collons de Puyol durant un mes i el calendari que S'AVEZINA, tinc els collons per corbata!!!

Salut amic....

Anònim ha dit...

Y el atleti eliminado....