dilluns, 4 de febrer del 2008

NO PARO DE LLIGAR!!!

Ho sento molt segueixo sense poguer entrar als altres blocs,estan cambiant tantes coses que vaig de puto cul.
Ahir vaig pencar molt be,la veritat,feina la que vaig voler,content,escoltant el Barça..molt be i amb el somriure i el bon rotllo que m´acompanya ultimament.
A la tarda em va pujar un travelo..
-hola,uyyyyyyyyy que guapo
-on vas?
-a........,que suerte por fin me toca un taxista guapo.
-portat be...
-y encima duro!!como a mi me gustan
-seu be...
-ufffffff me estoy enamorando,que guapo y que duro,asi me gustan los hombres,
-brrrrrrrrrr
-te gustan mis tetas?todo natural,quieres tocar?
-nooooooo
-como me gustaria que fueras mi xulo
-si???
-si trabajaria muy duro para ti y ganarias mas que con el taxi
-que no m´interesa
-que lastima con lo enamorada que estoy de ti
-jajaja
-no te rias
-jajaja
-estas jugando con mis sentimientos
-jajaja
-al taxista guapeton todo le hace gracia,dame un beso
-quita porca
Que lastima,con lo felices que seriamos tu y yo juntos
-ho sento arribas tard,ja hi ha qui m´ompli de felicitat i molta
-que desgraciada soy,no me quieren los hombres
Quin viatge!!!Son uns pesats,ara ric molt pero quan l´estas portant es un torment,sempre estan igual amb la canya a punt,habiam si els hi surt el viatge gratis.
Despres van pasar dos historias folklorico sexuals tambe pero un altre dia avui no tinc mes temps.

9 carreres:

Anònim ha dit...

j0j0j00

pensa que es un dels llocs de treball que mes facil de treure $$$

Carquinyol ha dit...

Quina colònia dius que utilitzes ? ;)

Sembla que l'"eau de felicitat" et senta d'allò més bé company !!

Mikel ha dit...

tiuuuuuu que ja som a 6 punts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joan Safont ha dit...

Ets un jefe, tio!

Ahir em vaig haver de menjar les meves crítiques a n'en Xavi, amb patates!! I ben content!

Anònim ha dit...

Aix deu meu, aquests són perillosos! jajajaja

Eva ha dit...

jajaj almenys semblava simpaticota no??? jejejeje

pobre "dona" xDDD

chamb ha dit...

a mi un travelo que anava d aquest pal em va fotre la camara de la butxaca de l abric.

bacus ha dit...

"Home" aquí hi ha pela.....

cada desplacement són 20 de taxi...


en tens un parell i les mous o mentre carden o les porqueries que fassin et mous per la zona en busca d'una nova victima...

TeleTaxi +- TelePuta +- el tiu del taxi que mou la carn...........el que mou i s'enriqueix...

Salut i peles i dos petons a tots els travelos de BCN encara que no sigui la meva debilitat.......... //*//

Somiatrufes ha dit...

Caram, mai hagués dit que es podia lligar tant en un taxi! Molt divertit el diàleg.