dijous, 14 de febrer del 2008

BLACKBERRY vs DDRIVER



Aquesta fira no ens esta donant tanta feina com l´any pasat,esta be pero no es el que era,tenen molts cotxes i furgonetes llogades aquesta gent i en fi,pero esta bastant be aixi tambe.
Aquet es l´objecte que mes he vist aquets dies al meu taxi,aquets pavos fins i tot per anar a cagar miran la Blackberry habiam on es el wc..
Es foten uns tacos amb la Blackberry..amb ho facil que es una agenda convencional,van mirant adresses que tenen apuntades i al final no saben a quina van.
Uns a la porta del Hotel,em donan la Blackberry
-here
-doncs molt be2.20e
-what?
-Home em dius que et porti al hotel i ja hi som,es aqui on m´heu agafat
-sorry
rapid moviment al directori del aparell i surt un altre direccio
-no ho conec
La blackberry treu un mapa i m´ensenya el cami,un rotllo,la pantalla aquella es molt petita,començo a intentar buscar el pùto restaurant i res,jo ni coneixia aquell carrer a la guia no sortia res que s´asambles a aquell nom,desesperat em tenien.
-de que es aquet restaurant meat or fish?
-fish?
I aleshores ja esta!!semblava vicky el vickingo tenin una idea genial,com allo no ho trobaria i encara s´emprenyarien,decideixo portarlos a un altre restaurant,al que per casualitat tinc comissio(nomes per casualitat).
-Here we are
-here?
-yes here is
-but the name..?
-No et preocupis per aixo no ho trobava jo,perque van cambiar de nom tot just fa 15 dies,veus aquet es el carrer que em dius i aquet el restaurant
-segur que aquet es el carrer?
-of course man
Com el nom del carrer esta a la cantonada tampoc aniran a comprobar-ho.Pregunto al cambrer,fentli un guinyo,aqui tenen una reserva aquets senyors oi?
-i tant els estavem esperant
-veieu aquet es el vostre restaurant,el problema era el cambi de nom dels ultims dies.
Contents i enganyats cap dins a menjar com animals i 36 euros de comissio per mi+la carrera.
Segueixo fent viatges,tos a base de Blackberry,fins que em paren 3 japos!
Blackberry als meus nasos i el nom d´un club de noies,que no son simpatiques perque no donan comissio
- Are you sure that you want to go here?
-why?
-Home la setmana pasada va entrar la policia i va haber hi molt de lio aqui dins
Començen ha parlar amb japo entre ells i un altre cop la puta Blackberry als meus nassos...un altre club sense comissio,putos Japos!!
Arranco i penso amb els del sopar,si aquells han tragat aquets que tenen els ulls mes tancats ja veuras.
M´els emporto a on a mi em va be i amb el tumulto de gent que hi habia a la porta,ni es donan conta de que el nom es diferent i cap dins...120 euros + de comissio per mi jeje..total per fotre un clau,cualsevol lloc es bo.

L´ultima Blackberry me la ensenya un italia,buscava un pub angles al carrer Joaquim xirau,merda als pubs anglesos no tinc comisio..
-aqui vols anar?
-si prego
-no t´agradaria millor un lloc amb senyoretes d´aquestes que per pocs euros et foten un apanyo?
-no ja vinc d´un lloc d´aquest,vull una birra tranquil
Doncs apa,jo et deixo a les rambles i la resta del cami el fas a peu amb la Blackberry ok?es que el monovolum segons a on no entra.
-No et preocupis,porto un tom tom tambe,em deixes a prop i jo hi vaig
-perfecte
Aquets tios porten 2 movils a sobre,la Blackberry i el girat aquet a sobre duia el tom tom..pero com no els liis una mica ho tenen tot sueperprogramat.
Total que jo solet avui he pogut contra tota la supertecnologia de la Blackberry.
EL LLORO DEL TAXI
Avui dia dels enamorats,tot i que per mi es el dia 23 d´abril,aquesta canço que m´grada moltisim em ve de gust que algu que jo se l´escolti


6 carreres:

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

neneeee, coje el blackberry este ya pasa por casa, que tienes una cosa...

chamb ha dit...

Taxi;

realment et felicito per aquest post. Bo de debó.

avui serà el dia que aniran més desmadrats, sense pietat¡¡¡

Anònim ha dit...

Jeje,gana Driver por goleada al blackberry.

Carquinyol ha dit...

hehehe... els de la Blackberry segur que es posen en contacte amb tu per a la nova versió del programari.

ddriver ha dit...

Andrea
;)
Chamb
gracies
Mangas
6-0
Carquinyol
Habiam el que pagan

Mikel ha dit...

jajajaja estas fet un bon pajaru tu...