dimecres, 20 de febrer del 2008

2 CIUTATS EN UNA


Desde que es va acaba el congres mundial de la telefonia movil,les nits tornen a ser bastant aburrides i mes si plou.
Puja gent molt plana al taxi,sense cap historia que explicarme ni cap frikada per fer dins el taxi,cosa que tambe s´agreix pero ara ja fa dies que no pasa res i em començo a aburrir una mica,a sobre la puta pluja!!
A la nit la pluja no ens fa cap be per la feina,Als que pencan de dia si,perque la gent ha de sortir igual de casa plogui o no plogui pero de nit si plou es quedan a casa i tot perdut.

El dia i la nit son molt diferents al mon del taxi,sembla que treballem a ciutats diferents el meu company de dia i jo.
Ell sempre em pregunta coses que a mi em sonen a xino,com no se que dels horaris dels creuers al moll adosat...com consolats com el de Brasil...ambulatoris...
Tots aquets llocs a la nit no existeixen,nomes son edificis tancats amb una placa a la porta.
Avui duia una parelleta de Madriz,anaven a un bareto del carrer Joaquim Costa,no se qui els hi ha recomenat allo pero mira sobre gustos hi han tots els colors no?
Anavem circulant i la noia diu
-aquesta esglesia quina es?
-quina esglesia?
-aquesta que em pasat
-ai noia no se,ni ho sabia que aqui hi habia una esglesia.
-pero no ets taxista tu?
-ja hi som,aixo sembla no?per el cotxe oi?
-tindries que saber-ho
-escolta noia jo soc taxista de la nit,si vols et dic tots els puticlubs del barri,tots els garitos,i els hotels pero no m´atavalis amb esglesies,de veritat que amb la de anys que porto el taxi ni sabia que hi habia una esglesia aqui
es foten a riure
-val val m´has convençut
A lo millor agafan un taxista del dia i els hi pregunten per un putiferi d´aquell carrer i no sap ni de que l´hi parlan,son dos ciutats en una i molt diferents i amb gent molt diferent tambe.
EL LLORO DEL TAXI
Ahir vaig posar una canço del grup Lime,grup de musica de ball dels 80,grup que molts cops m´habia solucionat la pista quan ningu ballava.
Un altre exemple,d´aquet tipus d´artista es el d´avui Den Harrow,un altre exemple tambe en plgis de veu,la cara utilitzada als concerts i promocions no te res a veure amb qui canta.
Aquet no m´agradava gaire a mi,pero un exitas,i a mi em feia moure 800 persones a l´hora al seu ritme i amb aixo nomes ja es mereixia tot el meu respecte,aquet es el seu primer gran exit.

11 carreres:

Carquinyol ha dit...

Sembla mentida les diferents cares que pot tenir una mateixa cosa eh?

Rita ha dit...

Aquest post m'ha agradat molt. La de cares que poden tenir les mateixes coses...

Aquesta cançó la recordo, però el "Your love" molt més. M'encantava! Veig que ets del Masnou, no sé si de sempre, però m'ha fet gràcia pensar si punxaves per allà. Jo hi havia anat força per les discos del Masnou de joveneta :).

Anònim ha dit...

Y bueno,las ciudades grandes tienen vida de noche,pero las medianas y pequeñas,no.
Pero seguro que las historias más interesantes pasan de noche.

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
I segur que hi ha alguna cara mes que jo no conec
RITA
El your love era una canya de canço,a mi el grup Lime de veritat m´agradava molt.
Bingo,Spinnaker,al port,doyou remember?Dj resident
MANGAS
Lo mejor del dia siempre pasa por la noche

El veí de dalt ha dit...

No seria la capella de Sant Llàtzer?

Rita ha dit...

Aissss que segur que me n'havies punxat més d'una... (de cançó eh!!!) hahahaha. Hi anava, sí, a l'Spinaker. Vells i bells temps :)

ddriver ha dit...

VEI
Ni idea,sino te una llum vermella no se quina esglesia es
RITA
jajaja que petit es el mon,un plaer,no series tu la que cada dia em demanava posa a Duncan dhu?

Rita ha dit...

Hehehehehe No pas! Mai hauria gosat demanar cap cançó...

ddriver ha dit...

DONCS DELS 800 QUE HI HABIA 723 HO FEIEN

Joana ha dit...

m'agrada aquest pot, ddriver!
A vegades penso si tot té dues cares. La cara i la creu.El davant i el revés...
I tu coneixes els secrets de la nit de la city! ;))))
La cançó...la recordo però de lluny!!!

ddriver ha dit...

joana
i tant que de lluny,estem parlant de 1983.
un peto guapa