diumenge, 6 de gener del 2008

NIT DE REIS



Aquesta canço es el archifamos Get ready dels Rare Earth.
Aixo nomes es una versio single,jo quan feia de Dj a la discoteca tenia la versio maxisingle que dura una miqueta mes de 23 minuts.
Aquesta canço els anys 80 va esta de moda per una reversio feta per el grup Traks,aquesta versio disco durava nomes uns 8minutets.
Hi habia una malalta de sexe a la discoteca,que avui m´he enrecordat d´ella al pujar aquesta canço,que de tant en tant venia a veurem a la cabina i sempre em deia el mateix la cabrona;
-com ho tenim per posar ara el get ready en versio original?
I un que es debil...ja esta get ready en versio original,no ballava ni deu...el problema es que la meva ex treballava al guarda ropia pero mai va notar res.
Algun cop habia preguntat perque fotia el rotllo aquell de canço pero d´aqui mai va pasar el seu coment.
I fins aqui l´apunt del abuelo cebolleta.(que un ja te una edad ara eh?)
******************************************
El regal del meu aniversari ha estat un gripaç de ca l´ample,estic fet pols,joder!!!!!
Sort que els reis m´han portat frenadol i gelocatils sino..
Anit no vaig poguer ni acabar la meva jornada laboral,no tenia forces per tirar,a mes la gent que pujava ahir era molt rara,gent que mai surt de nit,gent que nomes buscaven el regal de la iaia que sempre tothom s´oblida.
Excepte una pesada que buscava el regal de la tieta Virginia.
-que l hi puc regalar?
-i jo que se
-ajudem no?
-home amb aquet nom si vols et porto a un sex shop i trobem el regal rapid.
-no fotis
-i jo que se,es la unica dada que tinc,tieta Virginia.
Un altre a la calle Cruz Cubierta
-ande??
Es que al dir ho en castella no em venia res per cruz cubierta,despres d´uns segons em va vindre Creu Coberta.
Com de curios es el cervell,que te unes dades amagatzemades i quan les cambies minimament no les trobes.
Al arribar
-esquina Parraco Triado
Somriure meu
-que te hace gracia?
-la puta mania que teniu de cambiar els noms
-yo no lo cambio,yo lo digo en mi lengua
-vale vale 8.80 you win!!
Paso de discutir tontades amb gent idiota,no el faras entendre res i encara no cobrare



7 carreres:

Xavi ha dit...

Tu l'agafes per Reis i jo el vaig agafar per Sant Esteve. Es veu que aquestes festes s'han regalat molts constipats....

Per cert, lo de Parraco Triado? A què es refereix?

ddriver ha dit...

XAVI
Cruz cubierta cantonada parraco triado
Creu coberta cantonada rector triado

Carquinyol ha dit...

amb gent que no vol escoltar ni raonar no val la pena que t'hi escarransi's...

A la tieta Virginia... una caixa de galetes? uns dvds de Bonanza ?

;)

Xavi ha dit...

Doncs no coneixia pas aquest carrer, ni n'havia sentit a parlar mai.

Itf ha dit...

Primer de tot, felicitats!!

Com he rigut amb Parraco triado!! Ja s'ha d'estar malalt per canviar fins i tot els noms dels carrers. Estic d'acord amb el Carquinyol que amb aquesta gent no cal discutir.

Eva ha dit...

on coi e´s això?:\

per cert tens un meme al meu blog!

Uribetty ha dit...

Gracies per l'enllaç, com veuràs també ho he fet!

Respecte aquests tics espanyolistes...poca cosa podrem fer...per a que canvïn, només podem marxar d'espanya.

Salut company!