dijous, 24 de gener del 2008

MES PROPINES,FUTBOL I MENJAR

Habiam per on començo avui,fare 3 post en un,cada un d´ells amb la seva foto.comencemAhir quan vaig plegar de pencar,no habia sopat,em vaig comprar aixo,dic va em foto aixo i a dormir com un home gran.Si si,gran de veritat pero molt gran,aixo com em semblava poc,l´hi he afegit un entrepanet de pernil en dolç i de postre un croissant de xocolate,tot regat amb un aigua fontvella de gran seleccio.
Us anava a posar una foto amb el resultat pero era molt desagradable i l´ha he tret perdoneu.
A les 12 del mati em desperto marejat marejat,com si estigues dormint en un barco(heu fotut un polvo algun cop en un veler?)Aixeco el cap i començo a vomitar!!
No em vomiten al taxi i jo si ho faig aqui casa,ja em val.acompanyat d´una fina diarrea i aixi portem mes de 15 hores ja.
El mes greu de tot es que m´he quedat sense tabac i aixi no puc sortir al carrer a buscarne,no se com ho fare pero estic xungo xungo xungo.

*******
2º POST

Un altre desgracia,nomes guanyant 1-0 estavem clasificats i el meu segon equip,l´Everton avui ha estat eliminat de la League cup,jo que ja em veia a la primera final aquest any.
De fet,aquest any m´estan donant mes alegries que el Barça,de moment,a la premier anem 4ª!!!I devant d´un equip que vesteix de vermell,habita a la nostre ciutat,i que juga en el camp que els del Everton l´hi van dir al alcalde que s´el fotes al cul,no recordo el nom,una especie de Madrid.
Aquesta foto es la que fan servir els del mundo deportivo per ilustrar la noticia,pero com tothom pot veure,aquets del mundo deportivo son uns estafadors,la foto correspond a un Rangers -Chelsea no a un Everton-Chelsea
*************
And now he real Post;
MES PROPINES
Avui remanant papers m´ha sortit una cosa curiosa
M´ho va donar una dona,que vaig portar amb el taxi a un carrer dels que hi ha per sobre del hospital de Sant Joan de Deu.
-yo soy muy pobre y ya me cuesta mucho pagar el taxi,asi que no le puedo dar propina
-No es preocupi,aixo es el que val i amb aixo esta mes que pagat senyora
-Mire com es buena persona si que le voy a dar propina
-no cal de veritat
-tenga
I em va donar aixo,he de dir que encara no l´he llegit i d´aixo deu fer gairebe un any,pero tampoc m´he atrevit a tirar-ho per respecte a aquella bona dona,segur que la propina aquesta la va donar amb mes bona intencio que en Giovanni del post anterior.

13 carreres:

Anònim ha dit...

El que has de fer si et trobes així precisament és no fumar, almenys fins que et trobis millor. Fes llit, que hi ha passa de grip... Jo no estic fina, també he estat amb vomits però ara estic millor, però no m'acabo de trobar del tot bé, però no puc faltar a la feina que marxo en res i si ara caic malalta sembla que vulgui fer campana els darrers dies... En fi, les malalties són així d'oportunes...

Vinga, cura't aviat i no et llegeixis aquest butlletí i no et capfiquis massa amb els resultats de futbol, son contraproduents al teu estat!

Carquinyol ha dit...

Si és que has de menjar verdureta i peix, que ens fem grans !! ;) Aps... i res de tabac !!

La veritat és que la propina de la dona val molt més que la de qualsevol altre, la voluntat no és pot pagar.

Joana ha dit...

T'hauré de venir a fer un arròs bullit i una poma cuita... Catxis!
Cuida't i deixa de menjar porqueries!
Una abraçada

ddriver ha dit...

GEMMINOLA
Si home!!una vegada vaig deixar de fumar i van ser els meus pitjors 20m de tota la meva vida
CARQUINYOL
La verdura no era per els conills?un altre amb el tabac,que te a veure el tabac amb aixo?
JOANA
Aqui estic Joana,la clau es sota l´alfombra,pots fer el que volguis amb mi que estic molt debil

Roi ha dit...

Amic evertonià taxi driver,
Quina putada el partit d'ahir. Vaig estar tot el dia nerviós pel match!
Vaig arribar a casa cantant les cançons de l'Everton i la meva nòvia, evertoniana de tota la vida, em va dir "oju no t'animis tan que si perdem la caiguda serà de més alçada!", quina raó tenia! però jo li vaig dir que era la meva primera semi-final, ella va tenir la sort de viure les glorioses lligues de meitat dels vuitanta amb Sharp, Duncan Ferguson, Ball etc...
Al final, em vaig posar la samarreta de l'Everton, la bufanda "the people's club" i ala, vam anar cap al Michael Collins a veure'l.
El Chelsea té un equipàs, a la primera semblava que anessin a mig gas i els nostres nanos hi van posar el fetge. Ara, el seu millor home va ser el porter, en Chech dels collons! ens va ben fotre! Diuen que Casillas és el millor del món...no se...en Chech està increïble també.
Al final vam perdre però amb el cap ben alt. Ara falta la UEFA i anar a quedar quarts a la Lliga. Come on you blues!

cuida't!
ànims!

Anònim ha dit...

Si es que te diste un festín pantagruelico y por la noche,como se dice,hay que desayunar como un rey y cenar como un mendigo,pero nada,que te mejores!.

ddriver ha dit...

Roi
hey evertonien!!El que mes en fot es ho del Tottenham,l´eliminatoria amb el Chelsea era molt dificil,ahir estava tant xungo que no em vaig enterar de res i avui a teledeporte l´han repetit ara al mitgdia i si de veritat el porter es molt millor que en casillas,pero el madrid no te res mes i destaca mes el porter,a part de la brunete mediatica que ven el que fagi falta
MANGAS
Claro al tener el horario cambiado se me va la pelota con las comidas

Anònim ha dit...

Ah,si es verdad, trabajas por las noches.

ZAGASO ha dit...

Com llegeixis la propina, et pot tornar el còlic!!!!

Visca l'everton; yes sir!!!

Joana ha dit...

Aprofitaré aquesta debilitat...
Ja està millor? ;)

ddriver ha dit...

IGNASI
Amb ho facil que es donar 5eur i fora tontades,come up people´s club!!
JOANA
Si no hi es la clau patada a la porta i cap dins que tinc fred,necesito una bona enfermera,ja estic millor gracies

ddriver ha dit...

IGNASI
Amb ho facil que es donar 5eur i fora tontades,come up people´s club!!
JOANA
Si no hi es la clau patada a la porta i cap dins que tinc fred,necesito una bona enfermera,ja estic millor gracies

Anònim ha dit...

evettislesy [url=http://wiki.openqa.org/display/~buy-flomax-without-no-prescription-online]Buy Flomax without no prescription online[/url] [url=http://wiki.openqa.org/display/~buy-bactrim-without-no-prescription-online]Buy Bactrim without no prescription online[/url]