dimecres, 30 de gener del 2008

FUTBOL ,FOOTBALL,VOETVAL,FUSSBALL




-Futbol,futbol,futbol,no pot camviar l´emissora?
-no
-com que no?
-Doncs no,es l´unic programa que escolto i no la camviare,la resta del dia m´es igual.
-esteu penjats tant de futbol,tot el dia futbol,perque m´ha costat molt trobar taxi,sino baixava i agafava un altre.
-Pero vol callar ja senyora!que no sento res
-La merda del futbol
-com que la merda del futbol?Senyora!despres de la roda el futbol es l´invent mes gran de l´humanitat
-alaaaaaaaaaa
-que vol dir alaaaaaaa?
-que ens em pasat una miqueta no?
-a si?diguim algo mes important que el futbol
-la penicilina,...
-la penicilina nomes serveix perque et punxin al cul(la versio mes cool de ddriver on top)
-estara contenta la seva dona
-suposo,fa anys que no parlo amb ella,pero quan vam començar a sortir,ja l´hi vaig dir,m´hauras de compartir,el meu cor sempre estara dividit entre tu i el Barça i no em posis mai a prova.
-voste esta molt malament
-si si,pero no veu el que esta fent?
-que estic fent?
-no deixarme sentir el "tu diras"
-nomes diuen tonteries
-va,ara anem a callar una miqueta o m´obligara a pujar el volum i aixo sera de bojos
La tia per fi es va callar una miqueta,jo anava conduint per la city,amb la felicitat que em carecteritza,lalalalalala i de repent sona el puto movil de la dona
-No l ágafi que esta parlant en Perez de Rozas i necesito sentirlo per pujar la meva moral
-diguim
-sera...apa volum a munt i allo va ser una olla de grills.
Un mal dia tenia jo,despres del Bilbao,aquella noia aquell dia no m´habia dit res,estava creuadillo i va pasar tot aixo,perque veieu com el taxista mes simpatic del mon,en un moment donat tambe pot ser el mes estupid,tot depend de les situacions i la gent que ens trobem.

La canço d´avui,el titol s´escau perfectament una situacio enganxosa,canço d´Andy Abraham,un cantant angles amb una veu que a mi m´agrada pero amb poc exit,aquesta canço va a rribar a ser top 23 a les Chart position de UK.

7 carreres:

ZAGASO ha dit...

Però anem a veure. El client no pot triar l'emissora? Pot triar un viatge en silenci? Pot triar el taxista a fer fora a qui no vulgui l'emissora que sona? Hi ha dret d'admissió? tÉ ALGUN DRET EL CLIENT, A MÉS DE SER CONDUÏT ALLÀ ON VOL?

JEJEJEJEJEJ

x tocar els collons, simplement.

Una abraçada , amic...

Joana ha dit...

No t'hi posis mala sang.Vinga ja passarà el dia i la nit i demà home nou! I a veure si la noieta respira... bé! ;)

Albert_stk ha dit...

Potser a la dona li hagues agradat més sentir la cope.

ddriver ha dit...

IGNASI
el client te dret a vomitar,a pixarse,a insultar al conductor,a provocar a altercats dins el taxi,a no pagar etc etc pero el tu diras no no eh?
JOANA
Ja va respirar,era jo que no habia entes l´hora
ALBERT STK
Potser si,una lianta

Carquinyol ha dit...

M'ho fas tu i d'aquesta manera i passa, però m'ho fa algun altre amb la COPE i monto la falla al taxi !!

;)

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Aixi m´agrada sexe,viloencia i Boixos Nois!!

Mikel ha dit...

sort del peres de rozas perque ultimament a rac 1 estan d´un pesimisme que tela.
Amb lo que molba els primers anys...