dimecres, 2 de gener del 2008

FI D´ANY EL 30


El dia 30 a la nit van començar a apereixer per aqui casa tot de personatges,que venien a celebrar el cap d´any amb mi ja que jo treballava el 31.

El primer va apereixer amb una miqueta de Hachis,a mi no m´agrada em fa perdre el punt d equilibri entre el terra i el cel,se´m relantitzen les ideas i no valc per res.
Quan aquet ja estava treballant apereixen els altres dos,quins tios,carregats de bosses de cervessa un i l´altre amb una ampolla de Jb,una de cocacola i una de tequila,i alguna substancia estupefaents.
Un altre gran encert jo no vec alcohol,molt esporadicament i en situacions molt concretes.
Ja em feia por que truques algu mes i en comptes de xurrys portes travelos tenin en compte el grau d´encert que duiem aquella nit pero no va vindre ningu mes.
I amb conversa animada i divertida un que es molt debil va anar caient a tots els vicis portats per els personatges.
Resultat!!!!!!!!!!un taxista per casa seva molt perjudicat.quan van marxar tots aquells a les 8 del mati,no tenia forces ni per recullir les ampolles buides de les 24 Voll Damms que habien devorat.
Ni em veia capaç de tirar la botella de guisky buida a la basura..quina pena fotia jo.
Aquella nit fi d´any i a pencar amb resaca,tocat els ous!!
I aixi i tot vaig aguantar la "tralla" que ens va fotre la gent fins les 5 i pico,en 8h habia fotut 360km per dins de bcn,que es diuen rapid,no es el mateix 360km d´autopista amb 5ª que dins la city en 2ª i 3ª.Entre mitg d´un exercit de cotxes francessos donant voltes per la ciutat,despistats,sense saber on posar l´ou..Al marxar cap a casa a l´autopista casi tot eran cotxes francessos tornant amunt.
La gent?molt be,cap problema,ni jo,ni els taxistes que conec.
Tots anavem amb la por al cos,perque tanta tranquilitat...i que va!!jo l´unica perjudicada per l´alcohol que vaig portar va ser la Pat(deu ser patricia o petarda!).Pero tampoc anava molt malament,em va donar propina,se l´hi van caure a la cadira 3 euros mes i es va deixar el paquet de Camel.

Ahhhh!!i una parella de gent grandeta,d´uns 50 anyets, alemanys,abaraçats al mitg de Via Laietana,per el fred creia jo i que va,quan van pujar al taxi,vaig veure que era perque era l´unica manera de que ella s´aguantes dreta.
Finestres obertes i a 5graus a tota ostia esperant arribar a temps al H.Pere IV,i Got it!!sense cap incident dins.

I en fi,despres els meus veins van tindre a be,convertir el seu menjador en sodoma i gomorra i un servidor habent dormit nomes dos horetes despres del tute d´ahir a pencar.
I aixi em cambiat l´any,l hora de les campanades un estava a Av.Icaria amb C.Sardenya buit.
L´any pasat les campanades crec que em va enganxar al paralel portan una parelleta que es van donar uns quants petons al ser les 12 i al taxista ni happy new year ni res,ni propina.
I fa 3 anys em va agafar al peatge de Vilassar,tornant d´un viatge.
Al arribar,el cobrador del peatge em dona una bossa de raim,i per la radio van donar les campanades,es van ajuntar tots els peajeros i vam brindar,a les 0.02 minuts arranco el cotxe,em ve a cobrar el que m´habia donat el raim i com ja era dia 1 era mes car el puto peatge,ja em podia haber cobrat abans d´acabar l´any.

En fi,la canço d´en Steve Wonder es una de les que m´agradava punxar en nits com la de fi d´any quan feia de Dj.

5 carreres:

Mikel ha dit...

jajaja que cabron el del peatge!! jusjusaujsajusajsajuas

Anònim ha dit...

Com a mínim vas passar una nit de Cap d'Any més moguda que la meva.

Eva ha dit...

doncs no et pots pas queixar de la teva nit de cap d'any...

ps: a mi també em fa ràbia que la gent no recordi que no bec i sempre em diguin de anar a fer una "cervesa" XD

Carquinyol ha dit...

Ei.,.. no et queixis, que hi ha de molt més tranquil.les, et puc donar fe.... això si, tampoc m'importa pas gaire ja que sóc molt tranquil jo ;)

Per cert... feliç 2008 !!!

ddriver ha dit...

Mikel
si aixi les gasten
ANIOL
No em puc queixar,tenin en compte el que m´esperava
EVA
Ja pero un cop ficat a la feta tot et va be
CAQUINYOL
Em quedo mes tranquil bon any!!