divendres, 18 de gener del 2008

B&B BARCELONA



Ahir a la tarda m´aturo a la parada de la fira,no hi habia cap taxi i pujen dos noies alemanes!!quines noies!!
De fet em vaig atura perque las vaig veure a ellas,sino jo no soc gaire amic d´aturarme a les parades.
-hello
-hello xurry
-what?
-hello
-we want to go to carrrrrrerrrr lorell
-what?????????
-yes lorell do you know it?
-em sembla que no,borrell?urgell?villarroel?Modolell?
-no no only lorell
-doncs va a ser que no eh?
Aleshores treu un plano llardos de la butxaca i comença a buscar,alla vaig viure el meu gran moment amb una model,va posar la seva carona al costat de la meva i juntets miravem el planell,que maco!!me l´hauria menjat!!!sense deixar res per els demes!!
Buscant buscant,troba l´hotel on va.
-here!!!!!(tota contenta)
merda!!hauria volgut que dures mes rato la busqueda del hotel,aqui es va acabar el meu gran moment amb una model.
-here??????????and you say Lorel?Read it please
-roger
-ahhhhhhhh
Lorel es Roger de Lluria!!!!!!!!!
-it´s similar no???i reia la tia.
Joder ho bona que estava i ho malament que llegeix!!
Despres a ultima hora de la nit,em vaig fer amic d´un disenyador artistic Suis,que treballa amb moltes sueques diu.
Ens vam fer tant amics que em va donar una targeta seva,i avui prepara una festa amb models sueques i diu si vull anar!!!
-tu ets tonto o ets tonto?com vols que digui que no,pero primer haure de pencar
-here you have my telefon,when you´ll be ready you can call me
Nen com sigui veritat,la festa aquesta superara el meu gran moment amb la model alemanya!
La mala sort es que sempre que acabo en guiris son sueques.l´hi vaig dir i el suis em diu
-
THAT IT HAPPENS?do you need the passport for fucki´n?
-no era per variar nomes
Nota curiosa,el suis aquet es negre,no sabia que fosin negres els suissos,si que fa temps que no hi vaig a suissa

8 carreres:

Joana ha dit...

Ens explicaràs la festa ...?
Que vagi molt bé tot, el curro , la festa i el capde!

Carquinyol ha dit...

em sumo a la petició de la Joana!!! Ja ens explicaràs eh? Aps, i molta sort ;)

Per cert, t'aclareixo que ara a Suïssa els habitants són negres i les vaques liles... coses de menjar molta xocolata =)

Xavi ha dit...

Era un home de xocolata xD

Jo també em sumo a la petició. Volem una entrada explicant amb pèls i senyals tot el que passi a la festa.

ZAGASO ha dit...

Jo també vull anar!!!!!

I si no saben parlar, tant se me'n fot!!!!

xDDDDDDD

Anònim ha dit...

Eps, em passes a recollir al sortir de la feina? xD

Salut.
PD: no havia vist el vídeo d'aquesta cançó ... em quedo amb la música.

Enric Caujapé ha dit...

La veritat es que em venen ganes de fer-me taxiste !!!...jo mai he parlat amb cap top model d'aquestes i creu-me que m'encantaria conèixer alguna, més que res per descubrir si son humanes o no, semblen tant perfectes ellas....

Si, Si, ja explicaràs noi !!

Cuidat

ddriver ha dit...

jajaja,m´ho guardo per mi???

Albert_stk ha dit...

hello xurry.... quin gran domini dels idiomes tens!! aixì qualsevol lliga
Quina enveja.