divendres, 21 de desembre del 2007

TORNAREM A GLASGOW


Per fi s ha resolt el misteriEl 20 de febrer,si Deu vol i el servei de loteries del Barça ho permet,serem aqui!!!!!!!
Ara comença la bojaria de buscar vols que si Ryanair,monarch,jet2,globespan,easy jet...feina feina....
Ara el moment de la gallina en piel,el you´ll never walk alone,es la seva canço com els del Liverpool.
Aquets la cantan millor,a mitja canço sempre treuen la musica i la cantan acapella,de veritat que "la gallina en piel"
A mes l´ultim cop que van jugar amb el Barça va ser l´once de Març que va haber hi l´atemptat de Madrid i aquell dia anava dedicat a les victimes.
Aquell dia jo no hi era,encara vivia sota la dictadura de la meva ex.


4 carreres:

Anònim ha dit...

Ja tinc ganes de sentir-los cantar... Encara tinc al cap el dia de St. Patrici amb una colla del Celtic cantant aquesta cançó, molt emocionant.
Això és una afició i un sentiment, collons. Hi ha coses que no es poden comprar en diners.

Anònim ha dit...

A sortit rodonet, rodonet. Ni que haguessiu fet trampes, jeje.

Salut.

Andrea ....de acà y de allà ha dit...

siiii ke me acorde de vos cuando escuche lo del sorteo..lo ke no me acordaba si kerias ir a edimburgo..a galsgow...me hice un lio jajajaja un beso grande y felices fiestas..ke estoy muerta del trabajo y estoy haciendo 12 y 13 horas y no existooooooooooooooooooooooo pero te dejo un beso por acá....

Uribetty ha dit...

Mira que el futbol no em fa gaire el pes, mai m'ha agradat, però veure partits com aquests, amb l'ambient i veure tota una afició cantant, ha de ser impressionant.
Salut company!