dilluns, 31 de desembre del 2007

RESUM 2007


Musica de cap d´any per acabar l´any.Recordo aquesta musica em despertava tots els caps d ´any quan era petit. Pero avui el que toca es fer el resum del any 2007.
El bloc
Em te sorpres,molt sorpres.Mai em vaig imaginar que podria tindre
tantes visites,segons google analytics aquet ultim any he tingut sobre unes 8000 visites!!! Per molts bocs potser es poquet pero per mi es 8000 vegades mes del que m esperava.Moltes gracies a tots.
My life
El resum podria ser el mateix que el del Barça.O titols,algun torneig d´estiu i prou.
Pero hi ha mes coses que no oblidare mai com haber conegut mes blocaires a part de la Gemminola.

He conegut una gran persona com poques la Cristina,la considero una
de les millors amigues que tinc.
Despres al sopar-coloqui d´en Dessmond vaig coneixer a molts mes
blocaires com S.Martinez,l´avi,josep sort,un ministre,la Lidia Peleja,en joan safont,l´oldaric,la Joana,en Farlopa i altres.
Tambe he conehut en Danichan i aquet estiu vam fer un amic dels
bons en Ronny,un Holandes que es un crack,un crack en festes,encara ens escribim.
Laboral
Aquet ha estat l´any que mes feines he tingut,n´he tingut 3.
1ª-treballava per el jueu Uruguaia que despres d´un any i mitg va decidir
cambiar unilateralment les condicions del tracte que teniem i com a mi mariconades les justes vaig marxar.
2º-Vaig anar a guatepeor pero tenia el taxi per mi tot el dia pero va
arribar un moment que la situacio economica era insostenible a part com a bon jueu aquet abusava del seu poder. Amb aquet vaig tindre l´accident. 3er-Ara estic amb un taxista i no amb un empresari i aixo s´agreix molt. A part m´ha demostrat que es una bona persona amb detallets.
Es qui mes se sembla al primer jefe que vaig tindre fa 15 anys quan vaig començar que era mes que un jefe,va arribar a ser un bon amic.

Viatges

Aquest any poquets,nomes Liverpool i Escocia pero molt intensos a Liverpool vam viure aixo


Vam coneixer en Bakero i en Zubizarreta
I vam estar a la mitica the Cavern I escocia ens va robar el cor,la gent,els paisatges,el futbol..tant es aixi que desitjavem que a vuitens de la Champions ens toques el Celtic de Glasgow per tornar i el caga tio ens ha concedit el desitg. El dia 19/02 arribarem a Escocia via Dublin fins el 27/02 En fi that´s all,I thing so,esperem que el 2008 sigui molt millor.
Desitjar hos a tots i totes un feliç 2008,que penqueu poc,que guanyeu
molt i que cardeu tot el que us deixin.

9 carreres:

Red Pèrill ha dit...

Bon any taxista cronista!

Xavi ha dit...

A veure si aquest anys que ben aviat estrenarem t'és més favorable, o com a mínim igual que l'actual.

Anònim ha dit...

Pues eso,feliz año!

Anònim ha dit...

aquest any no he conegut massa gent interessant, però et vaig conèixer a tu i m'ha fet molta ilusió com saps. Que tinguis un gran any 2008. El meu 2007 no ha estat massa bo, però jo em quedo amb els bons records i els bons amics nous com tu. Salut !

Eva ha dit...

bon any nou!
espero que el 20078 sigui molt millor que el 2007!

Déjà vie ha dit...

eeeeeeeeei taxista preferit d la blogosfera!!! Molt bon 2008!! q superi el 2007!

Anònim ha dit...

Per un any carregat de posts i bons moments. Feliç2008!!

Joana ha dit...

A veure si estàs localitzable ...quan baixi per Barcelona...
Que tinguis un bon any 2008! Segur que t'ho mereixes!
una abraçada!

Mikel ha dit...

aquest any cap a moscu!!