dijous, 13 de desembre del 2007

PROPERES VACANCES!!



Liverpool,shalke04(Gelsenkirchen),Olimpiacos.Celtic de Glasgow,Fenerbahce,Arsenal i Roma.
Aquets son els posibles rivals del Barça a la propera eliminatoria de la Champions i per tant les meves properes vacances.
Els nostres desitjos son Fenerbahce,Celtic o Olimpiakos,digans tontos no?
Pero a part de que com a rivals son molt asequibles,com el Liverpool l any pasat(uisx),son els destins que mes ens fan el pes.

Istambul seria una pasada tornar hi,Glasgow el mateix i acabariem de veure el que ens vam deixar d Escocia i Atenes,ja he estat 2 vegades i una en un Nasty day,pero m encanta la ciutat aquella.
Despres hi ha Gelsenkirchen i Liverpool que ens ho haurem de pensar,pero segur que acabem anant,pero Liverpool pasara com l any pasat,el mamoneig de les entrades.
Despres hi ha Londres i Roma,dos ciutats que em tornan boig pero no he tornat desde que m he separat i no m agradarien perque em vindrien molts records.
A part a aquets dos destins,s ha apuntara molta gent i hiaura problemes per aconseguir entrades.
El dia 21 hi haura la solucio i començara l estress.
Si algu es vol apuntar ja ho sap,sera benvingut i quans mes hi serem mes riurem,aixo ultim esta garantitzat!!
Habiam si al final podem montar la Penya Blaugrana Blocaire i aconseguim entrades mes facilment!


6 carreres:

Carquinyol ha dit...

Ups... la veritat és que qualsevol d'aquests destins està prou bé. Ja ens diràs on et tocarà.

Si vas a Roma oblida't dels records i recorre la ciutat com si fos la primera vegada, segur que les noves sensacions seran millors que les antigues !!

Mikel ha dit...

a mi m´agradaria Roma.

Anònim ha dit...

Jaja a mi m'agradaria Glasgow o Gelsenkirchen... i pot ser us acompanyaria jaja s'ha de ser soci per demanar entrades?

Eva ha dit...

jo sóc de la opinió del Gudjohnsen...vull revenja!!!

per cert, si muntes la penya blaugrana blocaire....conta amb mi! jo m'hi apunto!!!!

ddriver ha dit...

CARQUINYOL
Ja seria mala sort de 7 posibilitats que toques la que menys vull...
MIKEL
Rotllo dur oi?a cuarts i semis si vull al Manchester i al Madriz i a la final el Chelsea perque es fotin les piles els jugadors pero aquesta primera la vull tranquila
ALBERT
Don´t worry it!!carnets n hi han osease que comptem amb tu jajaja
EVA
I perque?es que aquell poble ja l he vist i son 3 voltes i esta tot vist,si fos l altre estadi de la ciutat pero Anfield un altre cop...

Anònim ha dit...

I qui dia se suposa que juguen? Sense aquesta dada anem malament, jajaja.

Salut.
PD: jo voto per Glasgow